novinky PPC marketing
Které z novinek ve světě PPC reklamy a online marketingu by vám během září 2022 neměly v žádném případě uniknout?

Instagram spouští nové nástroje pro zpřesnění doporučování obsahu

Instagram se začal více přiklánět k doporučování obsahu pomocí umělé inteligence, která výrazně zvyšuje angažovanost uživatelů. A nyní chystá další nové funkce, které mají pomoci přímo ovlivnit to, co se uživatelům v aplikaci zobrazuje, a ještě více tak přizpůsobit feed jejich preferencím.

Seznam.cz vyhlašuje druhý ročník ankety o nejlepší agenturní spolupráci

Česká internetová jednička uspořádá už druhý ročník soutěže o nejlepší agenturní spolupráci. I tentokrát bude odborná porota hodnotit výkony digitálních agentur, které se společností Seznam.cz spolupracují. Oproti loňskému prvnímu ročníku došlo k rozšíření soutěžních kategorií, do kterých jsou agentury zařazeny automaticky. Novinkou je možnost nominovat jakoukoli agenturu na ocenění CSR kampaň roku.

Nový AI systém dokáže vytvářet vizuální interpretace

Meta vyvíjí nový systém umělé inteligence s názvem Make-A-Scene. Ten je schopný tvořit vizuální interpretace textů a náčrtů. Jedná se tak o další krok k pokročilejšímu strojovému učení a tvorbě rozšířené a virtuální reality. Jedná se o podobnou funkci, jako mají jedny z nejzajímavějších aplikací s umělou inteligencí poslední doby, Dall-e a Mid Journey. Nástroj Make a Scene umožňí zadat libovolný textový vstup – například „žena nakupující kosmetiku v eshopu“ – a na základě porozumění těmto údajům neuronová síť vytvoří obrázky.

V říjnu se koná konference Connect 2022

Meta chystá konferenci Connect, kde představí technologie nové úrovně, včetně své představy metaverza. Konferenci by si neměli nechat ujít vývojáři a tvůrci obsahu. Konference se bude konat 11. října. Lídři v oboru digitálních technologií se zde podělí o nejnovější nástroje a Meta na této online akci představí řadu inovací v oblasti rozšířené reality a virtuální reality, budování metaverza a jeho budoucnosti.

Google spouští kampaň proti dezinformacím, využívá prebunking

Google spouští v Česku, na Slovensku a v Polsku rozsáhlou kampaň na sociálních sítích. Využívá metodu, která uživatelům ukazuje techniky, se kterými pracují manipulátoři.

Průzkum: Instagram Reels mají největší dosah

Video je pro Instagram v současnosti klíčovým tématem a Instagram sám opakovaně upozorňuje, že engagement u videa roste a že by se firmy měly na tento trend zaměřit. S tím se shoduje také nejnovější průzkum. Podle něj má největší dosah právě formát Reels. Průzkum analyzoval 77,6 milionů instagramových příspěvků v průběhu července 2022. Cílem bylo změřit nejnovější trendy zapojení na základě formátu.

Alza spouští zatím svou největší kampaň s influencery

Ve spolupráci s agenturou Socialpark připravila Alza kampaň, jež se dívá do počítačové minulosti. Alza spouští svou zatím největší kampaň s influencery nazvanou „Budoucnost je tady“. Ve spolupráci s Microsoftem a Intelem v ní představí portfolio prémiových notebooků s procesorem Intel Evo a Windows 11. K tvorbě kampaně si e-shop přizval externí agenturu – Socialpark Jirky Krále. 

Instagram testuje možnost přesdílení příspěvků

Instagram začne testovat novou funkcionalitu, která vám umožní přesdílet jakýkoliv příspěvek. Ten se pak objeví vašim sledujícím ve feedu. Sdílení obsahu na Instagramu je k dispozici již ve Stories a nyní bude konečně dostupné také v hlavním kanálu příspěvků.

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp