TBgames.cz – případová studie Google Ads

S firmou TBgames spolupracujeme od května 2024, kdy jsme převzali správu jejich účtu Google Ads. Naším hlavním cílem bylo zvýšení tržeb při efektivním využití dostupného rozpočtu a zároveň posílení povědomí o značce mezi novými zákazníky. V rámci spolupráce jsme optimalizovali stávající kampaně, implementovali nové strategie cílení a testovali kreativní formáty, které lépe oslovují relevantní publikum. Díky těmto krokům se nám podařilo nejen zvýšit návratnost investic do reklamy, ale i upevnit pozici firmy TBgames na trhu.

Obchod TBgames.cz vznikl v roce 2019 z iniciativy skupiny vášnivých hráčů, kteří chtěli nabídnout ostatním nejen cenově dostupné PC hry, ale také kvalitní podporu. Od samého začátku je jejich prioritou rychlé doručení digitálních licencí, spolehlivý servis a individuální přístup ke každému zákazníkovi. Díky kombinaci herního nadšení a profesionálního přístupu pomáhají hráčům soustředit se na to nejdůležitější – samotné hraní.

tbgames logo
TBgames.cz

 

Průběh naší spolupráce s firmou TBgames.cz

Hned na začátku spolupráce jsme se pustili do důkladné analýzy reklamních účtů Google Ads. Provedli jsme komplexní audit, během něhož jsme identifikovali klíčové oblasti pro zlepšení a navrhli novou strategii zaměřenou na zvýšení tržeb a efektivnější využití rozpočtu. Na základě výsledků auditu jsme připravili nové kampaně – konkrétně brandovou kampaň ve vyhledávací síti a kampaň typu Performance Max, která umožňuje plně využít automatizaci systému Google Ads.

Kampaň Performance Max jsme navrhli s důrazem na co nejefektivnější využití dostupných publik a systémové automatizace. Do kampaně jsme přidali vlastní signály pro cílení – například vyhledávací dotazy související s PC hrami, zájmy cílových zákazníků a konkurenční weby. Tento postup nám umožnil oslovit relevantní publikum s vyšší pravděpodobností konverze a rozšířit povědomí o značce TBgames mezi novými potenciálními zákazníky.

Správa účtu zahrnuje také pravidelnou optimalizaci kampaní na základě aktuálního výkonu a statistik. Pravidelně sledujeme výsledky, vyhodnocujeme klíčové ukazatele a na jejich základě upravujeme strategii – optimalizujeme rozpočty, testujeme nové kreativy a ladíme cílení. Díky těmto krokům se nám daří dlouhodobě zvyšovat návratnost investic a přinášet firmě TBgames.cz stabilní růst tržeb.

PPC

Výsledky spolupráce

Výsledky naší spolupráce s firmou TBgames.cz jasně ukazují, že nastavená strategie a pravidelná optimalizace přinesly výrazné zlepšení výkonu kampaní. Díky novým kampaním a efektivnímu využití automatizace se e-shopu podařilo dosáhnout významného nárůstu objednávek, zlepšení návratnosti investic a udržení vyšší stability v sezónních i mimosezónních obdobích. Optimalizované cílení a důraz na kvalitu publika vedly k efektivnějšímu využití rozpočtu a lepším obchodním výsledkům.

Za sledované období se cena za jednu konverzi ustálila na velmi příznivých 66,29 Kč a podíl nákladů na obratu (PNO) dosáhl hodnoty 16,4 %, což potvrzuje vysokou efektivitu vynaložených reklamních investic.

PPC

Co plánujeme do budoucna?

Do budoucna plánujeme dále pracovat na optimalizaci a zvyšování efektivity PPC reklamy. Kromě pokračující správy kampaní v Google Ads a Meta Ads zvažujeme rozšíření aktivit i na další kanály, jako jsou Sklik nebo TikTok Ads. Tyto platformy nabízejí možnost oslovit mladší publikum a nové herní nadšence, čímž bychom mohli dále zvýšit povědomí o značce a získat nové zákazníky z různorodých zdrojů.

 

Co o nás říká náš klient:

  • Jste spokojeni s dosavadním průběhem naší spolupráce? Ohodnotil bych to na jedničku. Se vším jsme spokojeni. Komunikace je velmi dobrá, jelikož lze tak okamžitě reagovat na změny, které provádíme a tím je promítnout do reklam, což se nám mnohokrát s jinými agenturami nedařilo. Tady všechno šlape a v tomto odvětví je potřeba, aby případné přenastavení, změny a další byly co nejrychleji a nikoliv třeba až za několik týdnů. Samozřejmě vše v rámci toho, aby nedošlo k narušení žádných naučených algoritmů.
  • Jaký největší přínos vidíte v naší spolupráci? Určitě zvýšení obratu i návratnosti vložených peněz do reklamy. Velmi nám pomohlo samotné nastavení a určitě i hlídání funkčnosti reklam. 
  • Doporučili byste naše služby i dalším lidem? Určitě ano. Ale nikoliv konkurenci.

Zobrazit všechny studie

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp
Brno
Praha

Pojďme probrat váš byznys

Napište nám a my se vám obratem ozveme.

PPF
Dr. Oetker
VUT
Adidas
Nestlé
TÜV SÜD
SUEZ
Skrivanek
UNIS
Roche

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů