Tiktok
Chcete vytvářet dobrá a úspěšná videa na TikToku? Tady jsou rady přímo od Tiktoku, které vám s tím pomohou.

TikTok je v dnešní době nejrychleji rostoucí sociální sítí. Dávno již není pouze pro děti – naopak se na něm pohybuje stále více lidí v ekonomicky činném věku – vašich potenciálních zákazníků.

Mnoho firem však TikTok teprve objevuje. Pokud se snažíte pochopit, jak funguje a jak ho může vaše značka co nejlépe využít, TikTok zveřejnil několik tipů pro lepší a úspěšnější videa.

TikTok se podělil o následující čtyři osvědčené video postupy pro firmy

  • Využijte celou obrazovku. TikTok doporučuje používat pro videa poměr stran 9:16. V minulosti TikTok uvedl, že vertikální videa mají na TikToku nejlepší výkon.
  • Vyprávějte krátký příběh. TikTok doporučuje délku videa 21 až 24 sekund. Společnost také doporučuje nikdy nepublikovat video, které je kratší než 10 sekund. (Videa na TikToku mohou mít až 10 minut.) Další tip TikToku z minulosti: používejte titulky k videím. Ty mohou pomoci doplnit kontext příběhu ve vašem videu.
  • Používejte videa s vysokým rozlišením. Minimální rozlišení by mělo být 720p.
  • Zvuk je nezbytný. TikTok říká, že to může být jakýkoli druh zvuku. Ale čím relevantnější, tím lepší.

Nejlepší postupy nejsou všechno

TikTok říká: "I když existuje nekonečné množství způsobů, jak vytvořit "dobré" video na TikToku, pouze nalezení jedinečného hlasu a směru vaší značky vás nakonec odliší od ostatních a zaručí vám úspěch. Pravidla jsou jen tipy a triky, které vám k tomu pomohou."

TikTok říká, že jeho uživatelé věnují pozornost značkám, které poskytují zábavné, vtipné nebo kulturně relevantní zážitky. Při formulování své strategie správy sociálních sítí tedy na všechny tyto věci nezapomeňte.

Na pomoc značkám nebo tvůrcům, kteří teprve začínají, TikTok představil i další pomoc - TikTok Creative Sandbox, který poskytuje další nástroje a zdroje.

Proč by vás reklama na TikToku měla zajímat?

TikTok je sociální platforma, kterou by většina značek a firem rozhodně neměla ignorovat. Není to Facebook, LinkedIn ani Instagram, takže nemůžete jednoduše recyklovat stejnou kreativu. Protože je TikTok zaměřen především na video, musíte si vytvořit marketingovou strategii, která bude tímto směrem zaměřena. Znalost základů vám pomůže začít, ale poté bude na vás, abyste zajistili, že vaše publikum na vašem profilu najde videa která si oblíbí.

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Vlastimil Malík

Foto zdroj: pixabay.com

 

 

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp