Automatická integrace nabídek s Google Tag Manager

Google tag manager
Inzerenti na platformě Microsoftu mají další dva způsoby, jak ušetřit čas, který by jinak strávili nastavováním a konfigurací svých kampaní.

Trh s PPC reklamou se neustále vyvíjí a zahrnuje nás různými novinkami. Pozadu nezůstává ani Microsoft, který taktéž přispěchal se svou troškou do mlýna. Microsoft Advertising nedávno oznámil, že strategie portfoliových nabídek jsou nyní k dispozici celosvětově. Automatizovaná integrace platformy se správcem značek Google Tag Manager (GTM) je nyní také všeobecně dostupná.

Portfoliové strategie nabídek

Tato funkce automaticky upravuje nabídku v rámci více kampaní tak, aby vyrovnávala nedostatečné a nepříliš výkonné kampaně, které sdílejí stejnou nabídkovou strategii (jako je maximalizace konverzí, cílové CPA, cílový podíl imprese atd.)

Chcete-li začít pracovat s portfoliovými strategiemi nabídek v aplikaci Microsoft Advertising, přejděte do nabídky Nástroje > Portfoliové strategie nabídek. Poté vyberte strategii nabídek a zahrňte komplementární rozpočty. S portfoliovými strategiemi nabídek můžete také použít sdílené rozpočty, aby vaše kampaně mohly čerpat z jednoho rozpočtu.

Automatická integrace s Google Tag Managerem

Integrace služby Microsoft Advertising se správcem značek Google Tag Manager umožňuje automaticky kopírovat nastavení používané stávajícími značkami Google.

Chcete-li tak učinit, přihlaste se do služby Google a vyberte účet Google Tag Manager a kontejner prostřednictvím služby Microsoft Advertising online. Poté povolte oprávnění k aktualizaci nastavení a Microsoft Advertising nastaví tag UET s dalšími parametry.

Jak můžete této novinky využít

Portfoliové strategie nabídek vám mohou pomoci ušetřit čas, který byste jinak strávili ručním nastavováním nabídek. Automatická integrace s Google Tag Managerem vám také pomůže ušetřit čas tím, že zkopíruje nastavení značky Google, kterou již používáte.

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Vlastimil Malík

Foto zdroj: pixabay.com

Více článků z blogu

Sledujte prokliky z mailů pomocí Google Tag Manageru Vlastimil Malík 27. 6. 2022 - 16:03
Zjistěte, jak pomocí Google Tag Manageru snadno sledovat v Google Analytics jakékoli události.