Jak to funguje?
Když nastavíte experiment, můžete otestovat doporučení, aniž byste riskovali výkon své hlavní kampaně. Pokud je experiment úspěšný, můžete jeho výsledky použít převedením tohoto experimentu do nové kampaně nebo přenesením výsledků experimentu do původní kampaně.
Experiment na základě doporučení vytvoříte jedním kliknutím
Omezení
V současné době je funkce dostupná pouze pro volnou shodu a doporučení Target ROAS. V dokumentu nápovědy společnosti Google se však uvádí, že v následujících měsících bude dostupnost použití doporučení jako experimentu rozšiřována.
Osvědčené postupy
Společnost Google doporučuje při nastavování, správě a optimalizaci experimentů postupovat podle svého průvodce experimenty ve Vyhledávací a Obsahové síti v Google Ads. V rámci nápovědy si můžete přečíst také další informace ohledně nového způsobu měření dopadu použitých doporučení.
Doporučení byla nedávno označena za jednu z nejméně oblíbených částí PPC. Od vlezlých reklamních zástupců až po doporučení, která sloužila pouze ke zvýšení obskurního optimalizačního skóre, není překvapením, že marketéři jsou skeptičtí k přístupu „všechno, nebo nic“.
Tato nová funkce je skvělým způsobem, jak zjistit, zda některá doporučení skutečně mohou pomoci zlepšit výkonnost kampaně. Že by Google konečně vyslyšel stížnosti marketingových specialistů?
Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com
Autor: Vlastimil Malík
Foto zdroj: pixabay.com