Experiment
Nyní můžete ve svém účtu testovat příslušná doporučení, aniž byste museli měnit své kampaně nebo snižovat jejich výkon. Doporučení je nyní možné použít jako experimenty.

Jak to funguje?

Když nastavíte experiment, můžete otestovat doporučení, aniž byste riskovali výkon své hlavní kampaně. Pokud je experiment úspěšný, můžete jeho výsledky použít převedením tohoto experimentu do nové kampaně nebo přenesením výsledků experimentu do původní kampaně.

experiment google

Experiment na základě doporučení vytvoříte jedním kliknutím

Omezení

V současné době je funkce dostupná pouze pro volnou shodu a doporučení Target ROAS. V dokumentu nápovědy společnosti Google se však uvádí, že v následujících měsících bude dostupnost použití doporučení jako experimentu rozšiřována.

Osvědčené postupy

Společnost Google doporučuje při nastavování, správě a optimalizaci experimentů postupovat podle svého průvodce experimenty ve Vyhledávací a Obsahové síti v Google Ads. V rámci nápovědy si můžete přečíst také další informace ohledně nového způsobu měření dopadu použitých doporučení.

Doporučení byla nedávno označena za jednu z nejméně oblíbených částí PPC. Od vlezlých reklamních zástupců až po doporučení, která sloužila pouze ke zvýšení obskurního optimalizačního skóre, není překvapením, že marketéři jsou skeptičtí k přístupu „všechno, nebo nic“.

Tato nová funkce je skvělým způsobem, jak zjistit, zda některá doporučení skutečně mohou pomoci zlepšit výkonnost kampaně. Že by Google konečně vyslyšel stížnosti marketingových specialistů?

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Vlastimil Malík

Foto zdroj: pixabay.com

 

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp