Hotely, které chtějí oslovit nové hosty a s využitím letního dovolenkové sezóny nyní mají mnohem jednodušší způsob správy a změny svých cen ve firemních profilech Google.
Ceny hotelů můžete přidávat přímo do Google profilu
Google totiž nedávno spustil nové funkce, které usnadní proces rezervací pro hotely, které chtějí uvádět své ceny nebo poskytovat rezervační odkazy prostřednictvím služby Google. Hotely již nebudou muset nahrávat složité tabulky a soubory, aby mohly přidat sazby do svého firemního profilu Google. Místo toho Google tento proces zjednodušuje tím, že umožňuje zadávat sazby přímo do jejich profilů. Tato změna by měla hotelům usnadnit držení kroku s poptávkou a rychlou změnu sazeb, aniž by do toho museli zapojovat poskytovatele technologií nebo partnery.
Účet Hotel Center již nebude potřeba
Hotely navíc nebudou ke spuštění reklamních PPC kampaní potřebovat účet Hotel Center. To znamená, že každý inzerent na Googlu může vyhledávat a spouštět PPC kampaně pro webové stránky jakéhokoli hotelu. Na otázku, zda budou účty Hotel Center postupně úplně zrušeny, společnost Google uvedla: "Účty Hotel Center zatím rušit nebudeme. Současní inzerenti s existujícími účty Hotel Center budou nadále fungovat a zobrazovat PPC reklamy jako obvykle."
Cílem těchto změn je podle Google zjednodušit celý tento proces, aby více inzerentů mohlo využívat hotelové reklamy a rychleji je aktivovat. Je to součást celkového úsilí Google pomoci většímu počtu ubytovacích zařízení dostat se na internet."
Změny i na Snapchatu
Dynamické reklamy související s cestovním ruchem zavedl také Snapchat. Tato jeho nová funkce umožňuje značkám, jako je Booking.com, vytvářet katalogy a servírovat je publiku na základě jejich cestovního záměru. Zaměření na produkty související s cestováním znamená, že se očekává opětovné oživení cestovního segmentu, který utrpěl během pandemie.
Přidání cen do firemního profilu hotelů na Googlu umožňuje jejich zobrazení ve vyhledávání, na mapách a na YouTube. Tyto bezplatné rezervační odkazy také uživatele nasměrují k rezervaci na skutečných webových stránkách hotelu a nemusejí tak používat službu třetí strany. To znamená větší příjmy pro hotel a menší příjmy pro weby jako Booking.com nebo Hotels.com. Hotely ale nesmějí přidávat více cen pro různé typy pokojů, omezení minimální délky pobytu nebo slevy za pobyty na více nocí.
Co z toho plyne pro marketéry?
Cestování se opět vrací k růstu a spotřebitelé chtějí snadný a zjednodušený proces přímé rezervace hotelů, stejně tak jako informace o cenách pokojů v reálném čase. Tyto aktualizace by měly inzerentům a hotelům spravujícím výpisy pomoci udržet si náskok před konkurencí díky možnosti měnit ceny přímo na svých firemních profilech Google.
Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com
Autor: Vlastimil Malík
Foto zdroj: pixabay.com