Idea Pins nyní umožňují prodej na Pinterestu
Díky Idea Pinům mohou nyní návštěvníci nakupovat přímo z Pinterestu, aniž by museli přecházet na váš web. Zjistěte, jak na to!

Sociální síť Pinterest rozšiřuje své partnerství se společností Shopify a zavádí nové způsoby, jak mohou tvůrci obsahu zpeněžit svou práci a spolupracovat se značkami.

Tvůrci obsahu na Pinterestu nyní mohou rozvíjet své podnikání a vydělávat peníze tím, že své Idea Piny učiní obchodovatelnými. Mohou také transparentněji spolupracovat se značkami na sponzorovaném obsahu a dokonce získávat provize prostřednictvím partnerských odkazů.

Co jsou Idea Piny?

Pinterest spustil Idea Pins v květnu 2021 a poskytl uživatelům další způsob, jak sdílet inspirativní obsah na Pinterestu. Umožňuje tvůrcům sdílet až 20 stránek textu, obrázků a videí, pokud mají firemní účet.

Podobně jako Instagram Stories jsou Idea Pins sekvencí krátkých videoklipů, které mohou uživatelé procházet. Idea Piny na Pinterestu poskytují tvůrcům skvělý způsob, jak vytvářet inspirativní obsah a zapojit se do komunikace s komunitou na platformě. Na rozdíl od Story Pinů jsou Idea Piny trvalé a nemizí po 24 hodinách.

Idea Piny umožňují nakupování na Pinterestu

Oznámení této novinky znamenalo skvělou zprávu pro malé podniky, které nyní budou moci využívat Pinterest jako další e-shop pro své produkty. Již dříve to byla dobrá propagační platforma, ale díky tomuto partnerství se společností Shopify se Pinterest stává mnohem zajímavějším pro firmy, které vědí, jak využít sociální média k oslovení svého publika.

Tato novinka umožní vydělat všem

Prospěch z této novinky budou mít nejen majitelé e-shopů a samotný Pinterest, ale také tvůrci obsahu. Tvůrci obsahu dělají z Pinterestu to, čím je, proto si pochopitelně odměnu za svůj obsah zaslouží. Přivádějí na Pinterest návštěvnost, které poté využívají inzerenti k propagaci svých produktů.

Jak fungují nákupní Idea Pins

Pinterest se již dříve podobal obrovskému katalogu produktů, které obchodníci nahrávali jako Produktové Piny. Ty však mohly sloužit pouze jako inspirace, pro nákup zobrazených produktů bylo potřeba navštívit web inzerenta. Partnerství se Shopify ale znamená, že spotřebitelé nebudou muset hledat požadované zboží jinde poté, co jej najdou na Pinterestu. Nové nakupovací piny (shoppable pins) jim umožní provést nákup přímo na místě.

Tvůrci budou mít také možnost označovat konkrétní produkty v Idea Pinech, což zákazníkům umožní přejít přímo od inspirace k nákupu.

Partnerství s tvůrci obsahu na Pinterestu

Nákupní piny otevírají firmám spoustu příležitostí, jak spojit síly s populárními tvůrci obsahu na Pinterestu. Tvůrci obsahu, kteří již s obchodními značkami spolupracují, mají také mnohem snazší cestu, jak upozornit na sponzorovaný obsah. Nový nástroj přidá k Idea Pins štítek "placené partnerství". Tvůrci vytvářející značkový obsah mohou nyní také přidávat značky přímo do svých Idea Pinů. Tento nástroj je v současné době v provozu pro vybrané tvůrce v Severní Americe, Irsku a Velké Británii, Austrálii a na Novém Zélandu a v několika dalších evropských a jihoamerických zemích.

Přilákejte více zákazníků pomocí Idea Pins

Pomocí Idea Pins můžete vyprávět příběh, představit návštěvníkům vaše produkty a služby a navíc jim umožnit si je přímo na Pinterestu i koupit. Díky tomu se z Pinterestu stává velmi výkonný marketingový kanál, který můžete využít ke zvýšení vašich tržeb.

 

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Vlastimil Malík

Foto zdroj: pixabay.com

 

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp