Instagram Stories nyní umožňují označování, přidání odkazů nebo Boomerang videa

27.11.2016
0

Obrázek uživatele Martina Rosenkrácová
Martina Rosenkrancová

Již před třemi měsíci byly představeny tzv. Instagram Stories. A nyní už mají své první aktualizace, které ocení zejména firmy k bezplatné propagaci!

Instagram

Již před třemi měsíci byly představeny tzv. Instagram Stories. A nyní už mají své první aktualizace. Patří mezi ně další zajímavé funkce, mezi které patří přidání odkazů, Boomerang videa nebo označování. Díky těmto funkcím mohou být vaše Stories ještě poutavější a zábavnější.

Uživatelé mohou poprvé v historii Instagramu vkládat odkazy přímo do svých příspěvků a zvýšit tak jejich atraktivitu.

Aplikace Boomerang

Díky aplikaci Boomerang mohou uživatelé velice jednoduše vytvářet cyklická videa pomocí 10 snímků, které pořídí pouhým delším kliknutím. Aplikaci již nově není nutné stahovat zvlášť, nyní je totiž tato funkce součástí aplikace Instagram. Pro vytvoření zajímavého cyklického videa už tedy stačí pouze otevřít aplikaci Instagram, přejít na fotoaparát Stories a přepnout na video Boomerang. Zkrátka, vytvářet cyklická videa nyní můžete rychle a jednoduše.

 

Boomerang

Mentions neboli zmínky

V Instagram Stories je nyní možné zmínit až 10 uživatelů. Označování osob je jednoduché. Stačí napsat znak @ a poté přidat uživatelské jméno osoby, kterou chcete ve svém příspěvku označit. Uživatelé tak mohou jednoduše označit osoby, se kterými právě jsou. Navíc po kliknutí na odkaz, který je takto vytvořen, je možné zobrazit profily jednotlivých označených uživatelů.

 

Odkazy

V neposlední řadě Instagram testuje funkci, která uživatelům v rámci Stories, umožňuje přidávat odkazy. Tato funkce potěší jako forma propagace zejména obchodníky, kteří z obrázku produktu mohou vést odkaz na článek s podrobnějšími informacemi, kde si uživatelé mohou produkt rovnou zakoupit.

Není proto divu, že po spuštění aktualizací v Instagram Stories se firmy začaly předhánět v publikování novinek s odkazy. Je to totiž skvělý způsob neplacené propagace, který tu ještě nebyl. Instagram je čím dál tím lepším nástrojem pro budování značky a v marketingové strategii mnoha firem by rozhodně neměl chybět.

 

 

autor: Petr Hádek, Martina Rosenkrancová a kolektiv

zdroj. Instagram.com, searchenginejournal.com, theverge.com

Máte zájem o digitální marketing? Vyplňte stručný formulář a my se vám do 24 hodin sami ozveme

Nezávazná konzultace

Nebo nám rovnou zavolejte 775 646 333