Jak používat plánovač klíčových slov v AdWords
Vytváření PPC kampaní od začátku může být opravdu náročné. Skvělým pomocníkem v tomto případě může být plánovač klíčových slov.

Vytváření PPC kampaní od začátku může být opravdu náročné. Mohou vám chybět klíčová slova, nebo můžete do kampaní přidat slova s nízkým objemem vyhledávání. Skvělým pomocníkem v tomto případě může být plánovač klíčových slov.

Nevíte si rady s klíčovými slovy pro nové PPC kampaně? Nebo máte k dispozici obrovské množství klíčových slov, která byste potřebovali rozdělit do tematických skupin? S tím vším vám může pomoci plánovač klíčových slov.

Plánovač klíčových slov najdete v kartě přehledy a naleznete v něm několik možností, jak vytvořit nový seznam klíčových slov, nebo rozšířit ten stávající. Nová klíčová slova můžete hledat pomocí frází, webových stránek nebo kategorií.

Vyhledávání klíčových slov

Pokud potřebujete vyhledat klíčová slova, stačí do nástroje vypsat vaše produkty či služby. Pokud například prodáváte šperky a snubní prsteny, stačí napsat několik souvisejících klíčových slov, a služba AdWords vám nabídne mnoho dalších.

Vyhledávání klíčových slov

Jak pracovat s plánovačem klíčových slov?

Jakmile kliknete na tlačítko Získat návrhy, plánovač klíčových slov vám zobrazí seznam klíčových slov, která je možné v kampani použít. Ke každému klíčovému slovu jsou uvedeny měsíční objem vyhledávání a cenová nabídka.

Klíčová slova jsou seřazena dle relevance. Nejrelevantnější klíčová slova jsou ale také nejdražší. V našem případě klíčové slovo snubní prsteny stojí 13,09 Kč, prsteny už jsou o 3,5 Kč levnější. Pro slušný výkon vašich kampaní za rozumnou cenu proto doporučujeme zaměřit se na relevantní klíčová slova, která však stojí o něco méně. Vždy je nutné vědět, kolik Kč jste ochotni investovat. Dále doporučujeme sledovat, která klíčová slova si vedou nejlépe, tedy mají nejlepší CTR a reklamy jsou na ně opravdu zobrazovány.

Plánovač klíčových slov a reklamní sestavy

Po kliknutí na kartu návrhy reklamních sestav se vám zobrazí možnosti, jak rozdělit klíčová slova na jednotlivé sestavy. Opět nechybí informace, jako jsou průměrný objem měsíčního vyhledávání, informace o konkurenčnosti a navrhované cenové nabídce. V plánovači klíčových slov navíc můžete zvolit možnost Gooogle nebo partnerská síť Google. Dalším velice důležitým nastavením je jazyk a geografická oblast.

Plánovač klíčových slov je fantastický nástroj, který může velmi pomoci s vytvořením PPC kampaně. Pomůže vám najít související klíčová slova, vytvořit reklamní sestavy, nebo dokonce najít negativní klíčová slova. Používejte plánovač správně a zvyšte efektivitu vašich PPC kampaní.

autor: Petr Hádek, Martina Rosenkrancová a kolektiv

zdroj: google.com

 

 

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp