V nástroji Optimization Score od Googlu získáte informace o tom, jaký je potenciál úspěchu vaší PPC reklamy, a doporučení, jak tento potenciál zvýšit. Lze se na tato doporučení spolehnout?
Hodně lidí má o podnikání na internetu zkreslené představy a jejich investice do webové prezentace tak často nepřinese očekávanou návratnost. Podívejte se na nejčastější začátečnické chyby a zjistěte, zda nestřílíte naslepo.
Zkušenější uživatelé se snaží své PPC kampaně optimalizovat pro lepší výkon a skuteční odborníci přistupují ke kampaním pomocí propracovaných taktik, které zvyšují návratnost investovaných prostředků.
Pokud pracujeme s více PPC účty nebo s více kampaněmi v rámci jednoho účtu, bývá překrývání klíčových slov běžným problémem, obzvlášť pokud cílíte na podobné tržní segmenty.
Chtěli byste zvednout ROI své PPC kampaně? Jistě, kdo by nechtěl. Návratnost prostředků investovaných do reklamy (ROI) je nejdůležitějším faktorem, který rozhoduje, jestli vám reklama vydělá peníze, nebo ne.