Linkedin PPC
Nové nástroje přidané do režimu pro tvůrce v rámci LinkedInu vám poskytnou více analytických dat s lepším přehledem o zapojení publika a přístup k novým funkcím vašeho profilu.

LinkedIn oznámil přidání nových nástrojů a funkcí do svého režimu pro tvůrce. Režim pro tvůrce je nastavení profilu, jehož cílem je pomoci uživatelům LinkedInu zvýšit jejich dosah, vybudovat zapojené publikum a rozšířit svůj vliv na platformě.

Nové nástroje

Creator Analytics

Tato aktualizace dává uživatelům možnost měřit výkon a růst obsahu, což jim umožňuje optimalizovat obsahovou strategii a zapojení publika. Tvůrci nyní mohou sledovat výkon obsahu v průběhu času a agregovat součty pro metriky, jako jsou zobrazení a interakce.

Aktualizace také zahrnuje demografické statistiky, analýzy ke stažení a týdenní sledování zobrazení přímo z profilu uživatele.

Přihlášení k odběru oznámení

Uživatelé nyní mohou upozorňovat publikum na nový obsah tím, že jim umožní přihlásit se k odběru oznámení. Pokud je někdo přihlášen k odběru obsahu autora, bude upozorněn při každém přidání nového příspěvku. Získat jejich pozornost pomohou také správné titulky na Linkedin.

Zpravodaj

V loňském roce začal režim pro tvůrce umožňovat vydávání newsletterů, což vedlo k 625% nárůstu počtu newsletterů na platformě a 89% nárůstu předplatného po celém světě.

Aby bylo možné dále zlepšit dosah těchto publikací, LinkedIn nyní umožňuje tvůrcům zvýraznit jejich zpravodaj v sekci doporučených profilů, což divákům usnadňuje nalezení nejnovějšího vydání a přihlášení k odběru.

Vylepšení Post Analytics

LinkedIn přepracoval uživatelské prostředí pro analýzu příspěvků tak, aby obsahoval nové souhrnné stránky pro lepší přehlednost informací.

Definice metrik byly změněny, aby poskytovaly podrobnější pohledy na články. „Zobrazení“ se nyní používá k označení počtu zobrazení článku.

Nejnovější aktualizace také zlepšila filtrování analytických dat. Nyní můžete získat informace o angažovanosti napříč povoláním, odvětvím, místem i velikostí společnosti.

Profilová videa

Tvůrci nyní mohou místo svého profilového obrázku použít video, které bude mít kolem sebe modrý kroužek označující, že se jedná o video. Nová analytika ukazuje počet zhlédnutí a uživatelé mohou sledovat profily přímo z videa. Profilová videa lze vytvářet pouze na mobilu.

Režim pro autory pokračuje v podpoře zapojení

Režim pro tvůrce byl spuštěn v březnu 2021 a zapnulo si ho 5,5 milionu členů. Používáním těchto funkcí LinkedIn zaznamenal téměř 30% nárůst zapojení uživatelů do obsahu.

Režim pro tvůrce je k dispozici všem členům LinkedIn, kteří splňují následující kritéria:

  • Divácká základna více než 150 sledujících a/nebo spojení
  • Nedávný podíl jakéhokoli typu obsahu na platformě
  • Dobrý stav a historie dodržování komunitních politik

Každý uživatel, který splňuje výše uvedené požadavky, má přístup do režimu tvůrce, který mu umožňuje přístup k živému videu LinkedIn, které lze použít k vysílání živého video obsahu, a zpravodajům LinkedIn. Mezi další funkce patří nástroje pro krátké příspěvky, dokumenty a události.

Pro více informací o těchto změnách a režimu tvůrců obecně má LinkedIn oficiální stránku pro tvůrce.

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Vlastimil Malík

Foto zdroj: pixabay.com

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp