Linkedin PPC
Zjistěte, jak s pomocí lepších titulků můžete zvýšit výkon vašich propagačních příspěvků na LinkedInu.

LinkedIn je sociální síť, která je specifická svými uživateli. Jde totiž o největší profesní síť na internetu. Pomocí sítě LinkedIn můžete najít vhodnou práci nebo stáž, navazovat a upevňovat profesní vztahy,  získávat dovednosti, které potřebujete k úspěchu ve své kariéře, nebo ji využít k oslovení profesionálů s rozhodovacími pravomocemi a nabídce svých produktů a služeb cílených na B2B sektor.

LinkedIn můžete také používat k organizování offline akcí, připojování ke skupinám, psaní článků, zveřejňování fotografií a videí a dalším činnostem. Ať už používáte LinkedIn k nastartování své kariéry, rozšíření svých příležitostí nebo navázání kontaktů s podobně smýšlejícími profesionály, je nezbytné vytvořit atraktivní a poutavý profil, včetně efektivního titulku na LinkedIn. Nejenže je váš titulek jedním z nejviditelnějších prvků vašeho profilu na síti LinkedIn, ale je také jednou z prvních věcí, které uživatelé ve výsledcích vyhledávání na LinkedInu uvidí.

Co přesně je titulek LinkedIn a jak můžete zajistit, aby váš vlastní titulek vynikl mezi ostatními? Co vlastně tvoří efektivní titulek LinkedIn?

Co je to titulek LinkedIn?

Na sociální síti LinkedIn je titulek krátký popis, který se zobrazuje hned pod jménem uživatele. Mnozí uživatelé uvádějí v titulku pouze svou aktuální pracovní pozici, titulek na LinkedInu však může sdělit mnohem více. Uchazeči o zaměstnání mohou svůj titulek využít k propagaci svého vzdělání a dovedností, zatímco titulek profesionálního prodejce může obsahovat klíčová slova, která mají podpořit možnosti navazování kontaktů.

Bez ohledu na to by si každý, od influencerů až po majitele malých firem, měl zvolit takový LinkedIn titulek, který dá jeho cílové skupině důvod, aby se s ním spojila. Co chcete, aby se o vás ostatní uživatelé LinkedInu dozvěděli nejvíc?

Co má obsahovat skvělý titulek na LinkedIn

Co tvoří skvělý titulek na LinkedIn? Jaké jsou příklady účinných titulků na LinkedIn? Nezapomeňte, že váš titulek je víc než jen název vaší pozice, zejména pokud chcete, aby zvýšil vaši viditelnost ve vyhledávání. Pokud chcete efektivně spravovat své sociální sítě LinkedIn, účinný titulek vašeho LinkedIn profilu by měl obsahovat následující atributy:

  • Název práce nebo dovednosti – Kdo jste a proč by se s vámi měl jiný uživatel sítě LinkedIn spojit? I když je titulek profilu na LinkedInu víc než jen přesný název vaší práce, neznamená to, že byste neměli uvádět název své práce, profesní zkušenosti nebo konkrétní dovednosti. Buďte však struční, titulky na LinkedInu umožňují pouze 120 znaků.
  • Relevantní klíčová slova - Pokud se chcete zobrazovat ve více vyhledáváních, měli byste se při sestavování titulku zaměřit na SEO pro LinkedIn. Nezapomeňte uvést relevantní klíčová slova, která souvisejí s vyhledávacími dotazy vaší cílové skupiny, na které byste se mohli chtít objevit ve výsledcích. Někteří uživatelé dokonce do svých titulků na LinkedInu zahrnují hashtagy.
  • Srozumitelnost – Možná budete v pokušení říci ve svém limitu 120 znaků co nejvíce, ale je důležité, aby byl váš titulek napsán jasně. Většina uživatelů stráví pohledem na titulek jen několik sekund, a pokud okamžitě nepochopí, co se jim snažíte sdělit, budou pravděpodobně pokračovat v rolování.
  • Jednoduchost – Většina uživatelů sítě LinkedIn jsou profesionálové, kteří nemají čas přemýšlet nad tím, co se snažíte říct v titulku svého profilu. Používejte jednoduchý jazyk a udržujte své sdělení krátké, stručné a výstižné.
  • Kreativita – Jasné a jednoduché neznamená nudné a nezajímavé. Pokud chcete zajistit, aby váš profil na síti LinkedIn vynikl, je důležité vytvořit jedinečný titulek. Koneckonců neexistuje jeden vzorec titulku, který by fungoval nejlépe pro všechny. Napište kreativní titulek, který váš profil odliší i od těch nejlepších příkladů. Zvažte stručný popis svých základních hodnot nebo jiných vlastností, které vás jako profesionála odlišují.

 

Věci, které NESMÍTE do dobrého titulku na LinkedIn zahrnout

Stejně jako existují způsoby, jak zlepšit svůj titulek na LinkedIn, existuje i spousta způsobů, jak ho zhoršit. Ať už si zakládáte nový profil na síti LinkedIn, nebo měníte titulek, abyste posílili svou prezentaci, vyvarujte se následujících věcí:

  • Neprofesionální jazyk – Pokud používáte LinkedIn k hledání profesních příležitostí, je důležité, aby váš profil zůstal profesionální. Vyhněte se nevhodnému jazyku, náboženství, politice a dalším kontroverzním tématům. Pokud byste to neřekli během pracovního pohovoru, vynechte to i z potenciálního titulku na LinkedIn.
  • Oborový žargon – Pokud chcete zvýšit své pozice ve vyhledávání na síti LinkedIn a přimět uživatele, aby na váš profil klikli, je důležité, aby byl váš titulek jasný a jednoduchý, což znamená bez oborového žargonu, který nebude mít pro širší populaci velký význam.
  • Negativní jazyk – Při tvorbě titulku na LinkedIn zůstaňte pozitivní. Místo toho, abyste uvedli, že jste nezaměstnaní, zkuste fráze jako "hledám příležitosti". Vyzdvihněte pozitivní aspekty své minulosti a kariéry a vyhněte se negativitě.
  • Příliš mnoho informací – Nezapomeňte, že jste omezeni na 120 znaků a spousta uživatelů si nepřečte ani to. Neměli byste se snažit používat titulek na LinkedIn jako miniaturní verzi svého životopisu. Vyberte si dva nebo tři nejdůležitější aspekty, které byste chtěli, aby o vás cílové publikum vědělo.

Příklady titulků pro majitele malých firem na LinkedInu

Majitelé malých firem vytvářejí profily na LinkedInu z různých důvodů, včetně získávání dalších klientů, získávání nových zaměstnanců a navazování kontaktů s konkurencí a kolegy. Aby se majitelé malých firem odlišili, je důležité, aby jejich titulky na LinkedIn byly stejně účinné a jedinečné jako jejich podnikání.

Jste novým majitelem firmy, zakladatelem, generálním ředitelem nebo jednatelem a hledáte způsob, jak vytvořit dokonalý profesionální titulek na LinkedIn? Následující příklady vám mohou posloužit jako vodítko.

úspěch

Příklady titulků na LinkedIn pro obchodníky

Než mohou prodejci propagovat značku, musí propagovat sami sebe. Při nákupu produktů a služeb chtějí lidé vědět, s kým mají tu čest, a titulek na LinkedIn je skvělým začátkem k dosažení tohoto cíle. Vzhledem k tomu, že cíl prodejce na síti LinkedIn bude jiný než cíl uchazeče o zaměstnání, bude jeho titulek na síti LinkedIn používat klíčová slova podporující tyto cíle.

Efektivní titulek na LinkedIn vyžaduje poutavý popis, který profil odliší, zejména v ultrakonkurenční sféře prodeje. Je důležité zaměřit se na správná klíčová slova, která chcete mít spojená se svým profilem. Vyhledávací algoritmus sítě LinkedIn toto zaměření jistě ocení. Můžete zaujmout uživatele sítě LinkedIn například také tím, že do svého titulku zahrnete emotikony, či poutavé otázky, které mají vyvolat zájem o vaše služby.

Titulky na LinkedIn pro manažery lidských zdrojů

Profesionálové v oblasti lidských zdrojů, jako jsou personalisté a HR manažeři, často používají LinkedIn se zcela odlišnými cíli než běžná populace. Namísto propagace vlastní kariéry navštěvují LinkedIn za účelem náboru dalších talentovaných uživatelů. Jejich titulky tedy budou mít jiný přístup a zaměří se na jiná klíčová slova než titulky uchazečů o zaměstnání nebo prodejců.

Můžete také zdůraznit svůj současný pracovní status, své cíle, ale i své profesní hodnoty a zkušenosti.

Titulek na LinkedIn pro uchazeče o zaměstnání

LinkedIn je jednou z nejoblíbenějších platforem pro uživatele, kteří aktivně hledají svou další práci, a miliony uživatelů pravidelně navštěvují tuto sociální síť při hledání pracovních příležitostí. Pro uchazeče o zaměstnání jsou důležité zejména titulky, které slouží jako základní představení každému personalistovi a náborovému manažerovi. Následující příklady titulků pro uchazeče o zaměstnání pomohou uživatelům zajistit si na svém profilu v síti LinkedIn více pracovních nabídek.

  • Můžete například jít ve svém titulku na LinkedIn přímo k věci a sdělit světu, že hledáte práci. Nechte si možnosti otevřené tím, že sdělíte, v jakém oboru chcete pracovat – například kancelářská administrativa bez dalších podrobností.
  • Můžete použít například klíčová slova jako talentovaný, kreativní a profesionální, což jsou všechno žádané vlastnosti uchazeče o zaměstnání.
  • Někteří profesionálové mají talent v různých oblastech. Pokud je to váš případ, měli jasně vyjmenovat své profesní role a talenty a poté uvést, že hledáte pracovní příležitosti.

Titulek na LinkedIn pro čerstvé absolventy

Ať už hledají kariérní poradenství, nebo se snaží zapůsobit na personalisty, čerství absolventi se obracejí na LinkedIn, aby získali důležité příležitosti k navázání kontaktů. I když současný student vysoké školy nebo čerstvý absolvent může být teprve na začátku své kariéry a nemusí mít rozsáhlý životopis, který by náboráře zaujal, může zaujmout skvělým titulkem připojeným ke svému profilu.

Můžete například zdůraznit důležitou pracovní vlastnost, ochotu učit se. Tím, že zároveň uvedete, že hledáte příležitosti, si zajistíte, že se váš profil objeví ve vyhledávání náborářů.

Hledáte příležitosti v určitém zeměpisném regionu? Nezapomeňte tuto důležitou informaci uvést ve svém LinkedIn titulku. Nejenže tato informace ušetří vám a náborářům v jiných regionech čas, ale také zajistí, že se váš profil bude zobrazovat ve větším počtu vyhledávání v místní oblasti.

Pokud ještě donedávna byl váš pracovní titul "student", není nic špatného na tom, když v titulku na LinkedInu zdůrazníte nedávné ukončení studia. Zaměřte svůj titulek na vaše vzdělání, obor a status uchazeče o zaměstnání.

Inspirujte se těmito příklady pro svůj vlastní titulek na LinkedIn

Výše uvedené příklady mohou sloužit jako vodítko pro vytvoření účinného titulku na LinkedIn, ale je důležité, abyste do nich přidali také svou vlastní jedinečnou kreativitu. Koneckonců, neexistují žádné přesné vzorce pro titulky na LinkedIn. Vytvořte si titulek s prvky, které nejlépe poslouží vašim cílům, pomocí těchto a dalších tipů pro váš profil LinkedIn.

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Vlastimil Malík

Foto zdroj: pixabay.com

 

 

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp