Novinky v prosincovém online marketingu

Přečtěte si na našem blogu žhavé novinky ze světa online marketingu, které byste v prosinci rozhodně neměli minout.

Které z novinek ve světě PPC reklamy a online marketingu byste v prosinci neměli nechat v žádném případě uniknout?

Heureka loni zvýšila tržby na 1,9 miliardy, je však stále ve ztrátě kvůli dluhopisům

Heureka Group v loňském fiskálním roce vygenerovala tržby 1,9 miliardy korun, meziročně ještě o 35 % více a její provozní zisk EBITDA činil 795 milionů korun. I přesto skončila ve ztrátě. Skupina Heureka vydala další dluhopisy a vlivem vysokých úrokových nákladů proto vykázala v loňském roce ztrátu 241 milionů korun, která je však oproti loňsku pouze třetinová.

Jak na lokální SEO pro zubaře

Oslovte pomocí lokálního SEO více potenciálních pacientů z nejbližšího okolí. Používání těchto osvědčených postupů online marketingu a lokálního SEO pomůže místním pacientům najít vás online.

Získejte nové zákazníky pro váš e-shop díky DRTG návštěvníků Seznamu

Počínaje dnem 23.11.2021 mají inzerenti využívající DRTG možnost rozšířit své kampaně o další relevantní zákazníky zajímající se o ty produkty, které mají v nabídce. Díky tomu, že funguje na datech Seznamu, budou publika k dispozici i po blížícím se konci cookies třetích stran. Nové cílení na návštěvníky webů Seznamu otevírá nové možnosti a potenciál pro vaše akviziční kampaně.

Trendy v reklamě na Amazonu

Pokud prodáváte své produkty na Amazonu, pravděpodobně jste se již setkali s jejich PPC reklamním systémem. PPC reklama na Amazonu je velmi efektivním způsobem propagace vašich produktů. Které typy PPC reklam zde můžete využít?

Facebook spouští profesionální profily pro tvůrce

Facebook má v úmyslu usnadnit tvůrcům obsahu práci a zvýšit počet příležitostí, jak získat nové fanoušky. Zavádí proto nový profesionální režim pro profily a spouští nové aktualizace pro jejich stránky. Profesionální mód představuje alternativní platformu pro tvůrce, díky které získají důležité informace. Tuto novinku využijí zejména začínající autoři, kteří na Facebooku používají pouze běžný osobní profil.

Důležité metriky výkonnosti PPC reklamy, které byste měli sledovat

Na PPC je skvělé, že máme k dispozici velké množství dat, díky kterým můžeme provádět změny v reálném čase. PPC reklama umožňuje měřit a vyhodnocovat spousty údajů. Pojďte se podívat, které klíčové ukazatele výkonnosti v placeném vyhledávání jsou nejdůležitější a kdy je použít.

Francie omezila Wish, aplikace už není v App Store nebo Bingu, má zmizet i z Googlu

Nákupní platforma Wish ve Francii končí. Na základě příkazu francouzských úřadů ji ze svého obchodu s aplikacemi vyřadil Apple a nenajdete ji ani ve vyhledávači Bing od Microsoftu. Důvodem omezení je to, že se mezi zbožím z Wishe pravidelně vyskytují výrobky, které neodpovídají evropským normám.

Důležité marketingové metriky pro PPC reklamu

Jednou z hlavních výhod PPC kampaní je obrovské množství dat, které poskytují. Klíčem k důkladné optimalizaci PPC kampaní je měření a vyhodnocování těchto důležitých metrik. Které to jsou a co nám jejich údaje říkají?

Přihlášení přes Seznam pomáhá v úspěšném dokončení nákupů

Problémy s opuštěnými košíky trápí asi každého vlastníka e-shopu. Zákazníky od nákupu odradí často právě poslední krok, kdy se mají na web zaregistrovat nebo zdlouhavě vypisovat své nacionále. Pokud však mají účet na Seznamu, stačí na velkých českých e-shopech jeden klik a mohou se jednoduše zaregistrovat a přihlásit. Je to zcela zdarma a razantně to zvyšuje pohodlí zákazníků a počet opuštěných košíků.

Optimalizujte své PPC reklamy na Facebooku a maximalizujte návratnost investic

Facebook je i po mnoha letech své nadvlády nad kyberprostorem stále jednou z nejnavštěvovanějších sociálních sítí. Zjistěte, jak na Facebooku vytvořit PPC reklamy, které budou v souladu s potřebami a zájmy vašeho cílového publika, a jak je umístit na správná místa ve správný čas.

 

 

Více článků z blogu