Produktové reklamy ve vyhledávání v obrázcích a další novinky

7.6.2016
0

Obrázek uživatele Martina Rosenkrácová
Martina Rosenkrancová

Společnost Google dále pokračuje ve vylepšování podmínek pro inzerenty. Každým rokem se inzerenti mohou těšit na nové možnosti, díky kterým bude jejich reklama více vidět a bude ještě účinnější.

Společnost Google dále pokračuje ve vylepšování podmínek pro inzerenty. Každým rokem se inzerenti mohou těšit na nové možnosti, díky kterým bude jejich reklama více vidět a bude ještě účinnější. Nově budou produktové reklamy součástí výsledků ve vyhledávání v obrázcích a uživatelé si budou moci rovnou vyzvednout své zboží zakoupené přes PPC reklamu v rámci AdWords na nejbližší pobočce.

Reklamy ve vyhledávání v obrázcích

Reklamy ve vyhledávání v rámci obrázků se poprvé začaly objevovat už ke konci minulého roku. Vyhledávání obrázků je považováno za součást vyhledávací sítě Google. Pokud jste zaregistrováni do programu Google Partners a inzerujete produktové reklamy, bude vaše inzerce zobrazována i v rámci vyhledávání v obrázcích.

Reklamy využívající místní inventář

Reklamy využívající místní inventář zpřístupňují inventář vašeho místního obchodu uživatelům, kteří nakupují online. Tento typ reklam obsahuje produktové informace, stejně jako reklamy v Nákupech Google. Navíc ale obsahují informaci, zda je zboží skladem.

Po kliknutí na reklamu se uživatel dozví adresu vašeho obchodu, kde si může dané zboží prohlédnout, otevírací dobu a další informace. Inventář reklamy navíc nyní může obsahovat „store pickup“, což znamená, že si zákazníci budou moci své zboží rovnou vyzvednout na nejbližší pobočce.

Aktuality v Nákupech Google

V Nákupech Google mohou inzerenti očekávat další příjemnou změnu, která může pomoci zvýšit online prodeje. V současné době totiž společnost Google testuje možnost tlačítka „koupit“, které by bylo umístěno přímo v produktové reklamě a zákazník by tak mohl nakoupit zboží přímo prostřednictvím mobilního telefonu. Společnost Google očekává, že tímto krokem pomůže svým inzerentům k mnohem vyšší konverzi.

 

autor: Petr Hádek, Martina Rosenkrancová a kolektiv

zdroj/foto: google.com, searchengineland.com, ppchero.com, businessinsider.com, obrázek: google.com, flickr.com

Máte zájem o digitální marketing? Vyplňte stručný formulář a my se vám do 24 hodin sami ozveme

Nezávazná konzultace

Nebo nám rovnou zavolejte 775 646 333