Produktové reklamy ve vyhledávání v obrázcích a další novinky

Produktové reklamy ve vyhledávání v obrázcích a další novinky
Společnost Google dále pokračuje ve vylepšování podmínek pro inzerenty. Každým rokem se inzerenti mohou těšit na nové možnosti, díky kterým bude jejich reklama více vidět a bude ještě účinnější.

Společnost Google dále pokračuje ve vylepšování podmínek pro inzerenty. Každým rokem se inzerenti mohou těšit na nové možnosti, díky kterým bude jejich reklama více vidět a bude ještě účinnější. Nově budou produktové reklamy součástí výsledků ve vyhledávání v obrázcích a uživatelé si budou moci rovnou vyzvednout své zboží zakoupené přes PPC reklamu v rámci AdWords na nejbližší pobočce.

Reklamy ve vyhledávání v obrázcích

Reklamy ve vyhledávání v rámci obrázků se poprvé začaly objevovat už ke konci minulého roku. Vyhledávání obrázků je považováno za součást vyhledávací sítě Google. Pokud jste zaregistrováni do programu Google Partners a inzerujete produktové reklamy, bude vaše inzerce zobrazována i v rámci vyhledávání v obrázcích.

Reklamy využívající místní inventář

Reklamy využívající místní inventář zpřístupňují inventář vašeho místního obchodu uživatelům, kteří nakupují online. Tento typ reklam obsahuje produktové informace, stejně jako reklamy v Nákupech Google. Navíc ale obsahují informaci, zda je zboží skladem.

Po kliknutí na reklamu se uživatel dozví adresu vašeho obchodu, kde si může dané zboží prohlédnout, otevírací dobu a další informace. Inventář reklamy navíc nyní může obsahovat „store pickup“, což znamená, že si zákazníci budou moci své zboží rovnou vyzvednout na nejbližší pobočce.

Aktuality v Nákupech Google

V Nákupech Google mohou inzerenti očekávat další příjemnou změnu, která může pomoci zvýšit online prodeje. V současné době totiž společnost Google testuje možnost tlačítka „koupit“, které by bylo umístěno přímo v produktové reklamě a zákazník by tak mohl nakoupit zboží přímo prostřednictvím mobilního telefonu. Společnost Google očekává, že tímto krokem pomůže svým inzerentům k mnohem vyšší konverzi.

 

autor: Petr Hádek, Martina Rosenkrancová a kolektiv

zdroj/foto: google.com, searchengineland.com, ppchero.com, businessinsider.com, obrázek: google.com, flickr.com

Více článků z blogu