Google AdWords

25.7.2018 Číst dál
Geografická data v systému Adwords nabízí přehled výkonu podle zeměpisné lokace uživatelů. Se znalostí těchto údajů můžete identifikovat nejvíce a...
4.7.2018 Číst dál
Porazit neodbytnou konkurenci v PPC je stále větší výzva. Rok od roku je stále obtížnější dosáhnout pozitivního ROI. Jak vylepšit své PPC kampaně?
21.6.2018 Číst dál
Je známým faktem, že čím déle se vaše stránka načítá, tím nižší konverzní poměr můžete očekávat. Pomalé načítání stránky však nemá vliv pouze na...
30.5.2018 Číst dál
Většina majitelů webů přehlíží důležité informace, které hrají velkou roli v konverzních cestách zákazníků.
23.5.2018 Číst dál
Nový reklamní formát Adwords, nazývaný „ResponsiveSearchAds“, který běží zatím pouze v testovacím režimu, dokáže dynamicky kombinovat několik nadpisů...
17.2.2018 Číst dál
Facebook a Google mají zhruba polovinu z celosvětového příjmu z online marketingu. Mnoho inzerentů však stále využívá pouze jednu z platforem.
26.12.2017 Číst dál
Google nedávno oznámil další změnu. Tentokrát se týká střídání reklam, které budou nabízet hned dvě možnosti: optimalizovat a neprovádět optimalizaci...
22.12.2017 Číst dál
Obchodníci vynakládají čím dál více finančních prostředků k tomu, aby oslovili uživatele Facebooku a Google, neboť se jedná o marketingové kanály s...
26.11.2017 Číst dál
I grafické reklamy je vhodné pravidelně vyhodnocovat a optimalizovat. I zde bychom se měli snažit oslovit co nejrelevantnější publikum.
13.10.2017 Číst dál
Cílem lead generation účtů je rychle získat motivované zákazníky na internetu. Jak ale optimalizovat reklamy tak, aby přinášely více konverzí?

Stránky