PPC reklama
Rozšiřte vaše PPC reklamy o další podstránky vašeho webu. Kromě jiných výhod tak lépe zaujmete pozornost potenciálních zákazníků.

Boj mezi konkurenty v PPC reklamě je tvrdý a nesmlouvavý. Každý, kdo inzeruje své produkty pomocí placené reklamy, se snaží, aby jeho inzeráty vynikly mezi ostatními a přitáhly pozornost dostatečného množství potenciálních zákazníků. Jedním ze způsobů, jak toho dosáhnout, jsou rozšíření pro reklamy, která můžeme využít u PPC reklamy Google Ads. Máme tu k dispozici rozšíření o obrázky, která zobrazují vizuály produktů, a také rozšíření o ceny, která zcela jistě využijete, pokud se snažíte  relevantní uživatele upozornit, že vaše cena je výhodnější, než nabídka konkurence. Dalším velmi oblíbeným rozšířením PPC reklam, které bychom rozhodně neměli opomíjet, je rozšíření o odkazy na podstránky.

Odkazy na podstránky – co to vlastně je?

Odkazy na podstránky jsou v podstatě miniaturní reklamy, které jsou součástí hlavní reklamy a pomáhají doplňovat a rozšiřovat její stávající text. Rozšíření o odkazy na podstránky se nejčastěji  používá k rozšíření množství informací, které by firma chtěla svým zákazníkům sdělit, a které se nenacházejí na hlavní stránce, kam reklama směřuje. Může jít například o otevírací dobu prodejny, produkty, nabídky, aktualizace, umístění prodejny a další způsoby, jak oslovit lidi. Rozšíření odkazů na podstránky se zobrazuje v reklamách v horní a dolní části ve skupinách po 2 a je kompatibilní s kampaněmi ve vyhledávání a video kampaněmi na YouTube.

Další skvělou věcí je, že přidání rozšíření je zcela zdarma! To znamená, že vám nebudou účtovány žádné další poplatky za rozšíření původního textu reklamy, jelikož každý odkaz je považován za součást reklamy, pod kterou spadá.

Hlavní výhody odkazů na podstránky

Nyní, když máte stručnou představu o tom, co to jsou odkazy na podstránky, si pojďme popovídat o tom, jak užitečné mohou být tyto linky pro vaši firmu. V rámci vašeho online podnikání je potřeba neustále sdílet různé informace s vaším publikem. Kromě propagace samotného produktu či služby je užitečné zákazníky informovat o mnoha dalších věcech, které je pomohou přesvědčit o kvalitě toho, co nabízíte, upozornit je na další produkty, které také nabízíte, nebo jim jejich nákup jiným způsobem usnadnit.

Informujte vaše návštěvníky o dalších skvělých nabídkách vašeho webu

S rozšířením o odkazy na podstránky jsou tyto úkoly mnohem jednodušší. Odkazy na podstránky vám umožní zobrazit řadu různých stránek v rámci vašeho webu. Mohou zahrnovat hlavní kategorie z vaší nabídky, stránky konkrétních produktů a podobně. To vše povzbuzuje lidi, aby se více pohybovali po celém vašem webu, protože mohou vidět více z toho, co nabízíte.

Výhodu rozšíření o odkazy můžete ocenit i v případě, že máte novou nebo speciální nabídku. V takovém případě odkaz na podstránky eliminuje potřebu vytvářet další PPC reklamy, pokud to není nutné. Jednou z největších výhod, stejně jako u dalších typů rozšíření, je to, že vaše rozšířená reklama zabírá na stránce s výsledky vyhledávání mnohem větší plochu než běžná reklama. Mnohem snáze tak dokážete upoutat pozornost návštěvníků, kteří jsou méně rozptylováni okolními konkurenčními výsledky.

Zjistěte o co mají zákazníci zájem

Zjistěte, o co mají návštěvníci na vašem webu největší zájem

Velkou výhodou je také možnost zjistit, na které z rozšíření vaši návštěvníci více klikají – dokážete tak včas poznat, o jakou část vašeho webu mají návštěvníci větší zájem, a přizpůsobit podle toho vaše marketingové aktivity. Informace o tom, kolik kliknutí nebo konverzí bylo připsáno konkrétním odkazům může mít obrovský význam při tvorbě vaší reklamní strategie a v důsledku vám tak ušetřit spoustu peněz a zefektivnit vaše marketingové snahy.

Rozšíření vám umožňuje zobrazit více vstupních stránek najednou

Výhodou manuálního ovládání odkazů v rozšíření je to, že si můžete přesně vybrat, které stránky se mohou zobrazit a co o nich chcete návštěvníkům sdělit pomocí přizpůsobeného textu odkazu a popisu odkazu.

Přidání rozšíření odkazů na stránky

Přidat k reklamám rozšíření o odkazy na podstránky není nic složitého. Při nastavování rozšíření mějte na paměti tyto osvědčené postupy:

  • Udržujte text odkazu krátký: Krátké odkazy znamenají, že se jich může zobrazit více, proto nezapomeňte dodržet limity. Text odkazu na stránky je omezen na 25 znaků ve většině jazyků, které používají latinskou abecedu.
  • Nezapomeňte k odkazům přidat popisy: Díky popisům jednotlivých odkazů bude inzerát pro lidi, kteří si ho prohlížejí, užitečnější. Nesnižují počet odkazů, které se mohou zobrazit. Pokud nemáte čas psát popisy odkazů, Google Ads je může automaticky vygenerovat za vás.
  • Vytvářejte odkazy, které dobře odrážejí to, co se nachází na vašem webu. Použijte například odkazy na hlavní témata z navigační lišty vašich webových stránek.

Jak na to?

  • V nabídce stránky vlevo klikněte na položku "Reklamy a rozšíření" a poté na položku "Rozšíření".
  • Klikněte na modré tlačítko plus, poté klikněte na rozšíření Sitelink.
  • V rozevírací nabídce "Přidat do" vyberte úroveň, na kterou chcete přidat odkaz na stránky: Vyberte účet, kampaň nebo reklamní skupinu.
  • Chcete-li použít existující odkaz na stránky, vyberte možnost "Použít existující" a vyberte odkazy na stránky, které chcete přidat.
  • Chcete-li vytvořit nový odkaz na stránky, vyberte možnost "Vytvořit nový".
  • Vyplňte text odkazu a URL adresu.
  • Do polí "Popis" zadejte další text o svém odkazu (nepovinné, ale silně doporučené). Když vyplníte oba řádky popisu, může se váš odkaz na stránky zobrazit s těmito údaji.
  • Klikněte na tlačítko "Uložit".

Závěrem

Existuje spousta způsobů, jak prezentovat všechny skvělé produkty, které by vaše publikum zajímaly, ale jedním z nejlepších je rozšíření o odkazy na podstránky. Jejich aplikace je velmi snadná a kromě propagace samotného produktu či služby vám umožní seznámit vaše zákazníky s mnoha dalšími informacemi, které je pomohou přesvědčit o kvalitě toho, co nabízíte, upozornit je na další produkty, které také nabízíte, nebo jim jejich nákup jiným způsobem usnadnit.

 

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Vlastimil Malík

Foto zdroj: pixabay.com

 

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp