Pokud podnikáte v oblasti e-commerce a lead gen, vřele doporučujeme experimentovat s kampaněmi Performance Max a využít optimalizace uvedené v tomto příspěvku!
Text reklamy má významný dopad na relevanci reklamy, nedílnou součást skóre kvality, jehož výše má vliv na návštěvnost i cenu CPC. Čím vyšší, tím lepší.
Správně provedené rozšíření klíčových slov a vstupních stránek vám může pomoci rozšířit vaše PPC kampaně, přizpůsobit se novým trendům a získat více zákazníků.
Měření ROAS (návratnost prostředků vložených do reklam) by mělo představovat rutinní činnost každého marketéra. Prodělávat přeci nechce nikdo. Jak optimalizovat své PPC kampaně a získat z nich co nejvíc? A jak zjistit a měřit ROAS? Více na následujících řádcích.
Vylučující klíčová slova jsou způsob, jak Googlu pomoci zjistit, kdo by neměl vidět vaše reklamy. Čas, který do nich vložíte, se vám mnohonásobně vyplatí.
V nástroji Optimization Score od Googlu získáte informace o tom, jaký je potenciál úspěchu vaší PPC reklamy, a doporučení, jak tento potenciál zvýšit. Lze se na tato doporučení spolehnout?