TikTok testuje reklamy ve vyhledávání

TikTok marketing
TikTok spouští novou funkci – reklamy ve vyhledávání. Mohou se stát skvělým zdrojem reklamy pro firmy i monetizace pro tvůrce.

Každý, kdo se zajímá o internetový marketing, dnes již ví, že TikTok je skvělým zdrojem zákazníků. PPC reklamy ve vyhledávání TikTok by mohly pomoci přilákat kvalifikovanou návštěvnost na vaše weby a stát se cenným zdrojem nových zákazníků. TikTok začíná zavádět reklamy v rámci výsledků vyhledávání. Videoreklamy mají označení "Sponsored", jsou umístěny nad sekcí " Others search for ", v rámci prvních čtyř výsledků. 

Jaké výhody mohou mít reklamy na TikToku?
 

Tato nová reklamní funkce umožní inzerentům TikToku cílit na lidi, kteří hledají konkrétní výrazy, což by mohl být skvělý způsob, jak oslovit lidi s vyšším nákupním záměrem a zájmem, a mohl by to být skvělý doplněk celkového marketingového přístupu TikToku.

TikTok bude inzerentům poskytovat také výpis vyhledávaných výrazů, které vedly k proklikům na jejich kampaně, což přidá další potenciální prvek cílení vašich reklam.
Jakmile budete moci spouštět reklamy ve výsledcích vyhledávání, můžete vytáhnout vyhledávací výrazy pro reklamy, které konvertovaly, a použít tyto výrazy s vysokou mírou prokliků z výsledků vyhledávání jako nadpisy pro své nejvýkonnější TikToky, abyste je ještě více podpořili.

Na základě toho si pak můžete vytvořit databázi nejoblíbenějších souvisejících vyhledávání v aplikaci, která vám pak může pomoci řídit cílení obsahu a názvy videí v budoucnu, abyste z celkového přístupu k TikToku získali větší hodnotu.

Monetizace obsahu pro tvůrce
 

TikTok stále buduje svůj kompletní reklamní balíček a systém sdílení příjmů tvůrců, který však zůstává největším rizikem pro další růst společnosti. V tuto chvíli TikTok nabízí svůj Creator Fund (Fond tvůrců) a Tipping (spropitné), mimo jiné menší možnosti monetizace pro tvůrce. Je však zcela zřejmé, že tvůrci mohou místo toho vydělávat více peněz na YouTube a Instagramu, které mají zavedené přímější možnosti monetizace, jež tvůrcům umožňují jednoduše zveřejňovat klipy, povolovat reklamy a inkasovat.

TikTok to zatím neumí, protože do krátkých videoklipů nelze vkládat středové a předtočené klipy. Proto se snaží přidat delší videa a usnadnit nová partnerství s elektronickými obchody, ale pokud se z toho stane větší problém a tvůrci si začnou více stěžovat na nedostatek možností příjmů v klipech TikToku do té míry, že se místo toho zaměří jinam, mohlo by se to nakonec stát existenčním problémem, pokud TikTok nedokáže napravit situaci.

Výhody reklam ve vyhledávání TikToku pro firmy

Reklamy ve vyhledávání jsou jen další součástí širšího schématu - a pro značky by mohly nabídnout významné výhody. Reklamy ve vyhledávání TikTok poskytují novou příležitost, jak se dostat před cílové publikum s vysokým nákupním záměrem. TikTok je pro mnoho značek a produktů vlivnou platformou, která jim pomáhá získávat nové zákazníky. Vyčerpali jste možnosti Googlu a dalších reklamních platforem? Pokud se pro vás reklamy ve vyhledávání TikTok stanou dostupnými, zvažte vyzkoušení této platformy. TikTok by se také mohl stát zlatým dolem na klíčová slova, zejména s ohledem na to, kolik jiných platforem tyto údaje marketérům odebralo.

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Vlastimil Malík

Foto zdroj: pixabay.com

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp