Propagujte vaše realitní podnikání
V realitách více než kde jinde záleží na dobrém jméně, zjistěte jak je získat a udržet pomocí komunikace s potenciálními zákazníky na sociálních sítích.

Těžko jste si mohli dříve představit více offline byznys než prodej a pronájem nemovitostí. Přesto i v tomto segmentu hraje digitální marketing stále větší úlohu, a to hlavně díky zvyšující se kupní síle mileniálů, kteří se pomalu stávají majoritní kupní silou ve společnosti. Drtivá většina z těchto lidí, kteří vyrostli na digitálních technologiích, používá k nákupu nemovitostí a hledání pronájmů internet. A nejen oni. I většina lidí okolo 50 se již při výběru správné nemovitosti bez internetu neobejde. Pro majitele realitních kanceláří a obchodníky s nemovitostmi z tohoto faktu plyne jediné. Pokud chtějí být ve svém realitním byznysu úspěšní i v roce 2020, není jiná možnost než být online.

Propagujte vaše realitní podnikání online

Pokud zájemce o koupi či pronájem nemovitosti hledá nové bydlení, na internetu si může vybrat z obrovského množství nabídek nejrůznějších realitních kanceláří nebo makléřů. Abyste v této konkurenci dokázali uspět a přitáhnout pozornost návštěvníků právě k vaší nabídce, neobejdete se bez důkladného a promyšleného online marketingu.

Promyšlený marketing vám ušetří čas, námahu, a co je ze všeho nejlepší, zjistí vám návratnost prostředků, které do něj investujete, tím, že vám přivede nové solventní zákazníky.

Vybudujte komplexní marketingovou strategii pro váš realitní byznys

Prodejci realit si v dnešní době již nevystačí s obyčejnými webovými stránkami, na kterých zveřejní nabídku nemovitostí. Abyste byli úspěšní, musíte do vašeho marketingového mixu zařadit mnohem více kanálů, od webových stránek přes PPC reklamy ve vyhledávačích a na sociálních sítích až po e-mailing. Každý z těchto marketingových kanálů je schopen oslovit jiné publikum odlišným způsobem a společně se navzájem podporovat. Výsledná synergie způsobí, nejenže vás lidé na internetu snadněji najdou, ale také to, že bude vaše nabídka působit mnohem důvěryhodněji.

Možná to zní jako spoustu složité práce, obzvláště jestli zatím s online marketingem nemáte příliš zkušeností, ale věřte, že investovaná námaha se v tomto směru rozhodně vyplatí.

Jak začít s online marketingem pro realitní firmu

Pokud nevíte, jak začít, měli byste se soustředit na následujících několik klíčových prvků, které pomohou vaši strategii nastartovat.

1. Responzivní web pro mobilní zařízení

2. E-mailový marketing

3. Kvalitní obsah

4. Sdílení na sociálních sítích

Proč právě tyto 4 prvky? Pojďme si o nich říci něco víc

Váš online marketing může mít spoustu dílčích cílů, ale hlavní cíl je většinou jen jeden – vydělat víc peněz. A k tomu musíte udělat jednu věc: vytvořit více potenciálních zákazníků a přesvědčit je, aby se stali vašimi klienty.

Propagujte svůj byznys online

Responzivní design webu

Pro dosažení tohoto cíle budete potřebovat několik věcí. Jednou z nich je kvalitní web optimalizovaný pro mobilní zařízení, který vaši potenciální zákazníci mohou navštívit a dozvědět se více o vás a vaší nabídce. Vzhledem k tomu, že stále více lidí přistupuje na internet pomocí mobilních zařízení, jako jsou telefony a tablety, je třeba na webu nastavit tzv. responzivní zobrazení, které se přizpůsobí jakékoli velikosti displeje, přičemž bude stránka stále čitelná.

E-mailing

Ne každý z návštěvníků vašeho webu je samozřejmě připraven si něco koupit či pronajmout ihned. Naopak, většina z nich hledá informace, zvažuje různé nabídky, porovnává ceny…

Proto budete potřebovat systém, který by zaznamenal kontakt na tyto potenciální zákazníky, které posléze budete moci oslovit a postupně je přesvědčit o výhodnosti vaší nabídky. Neocenitelnou službu vám v tomto směru poskytne e-mailový marketing, který vám umožňuje udržovat pasivní kontakt s potenciálními zákazníky.

Obsahový marketing

Pomocí tvorby kvalitního online obsahu můžete ukázat světu, že jste odborníkem ve své profesi. Správný obsah vám umožní poskytnout vašim potenciálním zákazníkům cenné rady, které jim pomohou při výběru, nákupu či prodeji nemovitosti. To je může přesvědčit, že jste tou správnou firmou či osobou, které by měli svěřit roli zprostředkovatele při obchodu s nemovitostí, který je čeká. Pokud bude váš obsah pro návštěvníky skutečně užitečný, mohou jej sdílet se svými přáteli a zajistit vám tak další návštěvnost. Kvalitní obsah ocení také vyhledavače, které budou váš web zařazovat na vyšších místech vyhledávání.

Komunikujte s potenciálními zákazníky prostřednictvím sociálních sítí

Komunikujte s potenciálními zákazníky prostřednictvím sociálních sítí

Zveřejnovat na svém webu kvalitní obsah ale nestačí, měli byste se také snažit, aby se o něm co nejvíce lidí dozvědělo. V tomto bodě vám pomohou sociální sítě, kde byste měli zveřejňovat informace o tom, co se u vás na webu děje. Například že vyšel nový zajímavý článek, nebo se do nabídky dostala výjimečná nemovitost. Můžete také zapojit návštěvníky do konverzace a vytvořit dialog, který vám poskytne cennou zpětnou vazbu k tomu, co děláte. Pokud návštěvník nebo zákazník není s něčím na vašich službách spokojen, komunikace na sociálních sítích vám dává příležitost vysvětlit své stanovisko a také ukázat ostatním potenciálním zákazníkům, že umíte řešit eventuální problémy s grácií, a že je tedy radost s vámi obchodovat.

V realitním byznyse více než kde jinde záleží na dobrém jméně, komunikací s potenciálními zákazníky prostřednictvím sociálních sítí si jej můžete vybudovat a udržet.

Prosadit se na současném trhu s realitami není jistě snadné. Pokud se budete držet výše zmíněných rad, umožní vám to získat výhodu, která vám pomůže předstihnout ostatní konkurenty. Pokud však nemáte na optimalizaci vaší online marketingové strategie dostatek času, zvažte svěření tohoto důležitého úkolu profesionálům. Naše marketingová agentura vám pomůže s kompletním nastavením a správou vašeho online marketingu, od PPC přes SEO až po e-mailing. Na vás pak zbydou jen starosti s tím, co dokážete nejlépe – obchodování s realitami.

 

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Vlastimil Malík

Foto zdroj: pixabay.com

 

 

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp