Získejte popularitu na YouTube
Rádi byste se stali populárním producentem obsahu na YouTube? Popularita na této sociální síti vám poslouží ke zlepšení vašich marketingových aktivit.

YouTube je jednou z největších sociálních sítí. Nachází se zde více než 2 miliardy aktivních uživatelů, kteří každou minutu publikují 500 hodin videa. Ještě větší skupinou než lidé, kteří obsah na YouTube publikují, jsou ti, kteří jej sledují. Není proto divu, že spousta lidí používá tuto sociální síť i jako účinný marketingový kanál. Uchytit se na YouTube, stát se populárním "Youtuberem", jehož videa sledují miliony fanoušků, však není nic jednoduchého. Na YouTube je tak obrovské množství obsahu, že se v něm vaše video snadno ztratí jako kapka v moři.

Jak získat popularitu na YouTube

Prosadit se v tak obrovské konkurenci může být pro nové autory složité. Získání pozornosti závisí na použití správné strategie. Níže najdete seznam několika doporučených taktik, které vám pomohou splnit váš sen a přinést vašim videím popularitu, která vám umožní zařadit se po boku takových internetových celebrit, jako je Kovy nebo Jirka Král.

1. Vytvořte poutavý a zábavný obsah

Skutečným základním kamenem oblíbenosti každého Youtubera je vytváření kvalitního video obsahu. Váš obsah by měl být poutavý, informativní a především zábavný. Většině mladých lidí YouTube nahrazuje televizi, takže zde můžete získat popularitu s čímkoli, od dokumentů až po vtipná videa.

2. Následujte populární trendy

Na YouTube, stejně jako na jiných sociálních sítích, existují populární trendy, které zazáří a poté zhasnou. Pokud však vytváříte videa na téma aktuálního trendu, budete moci přitáhnout mnohem větší množství diváků. O aktuální trendy se zajímá mnoho lidí, kteří se mohou stát vašimi odběrateli a vytvořit tak základ vaší popularity na YouTube.

3. Používejte vysoce kvalitní kameru

Jedním z nejlepších způsobů, jak vytvářet skvělá videa, je dobré vybavení. Kvalita hlasu a obrazu má totiž na YouTube zásadní význam. Nikdo dnes již není zvědav na videa točená 10 let starým telefonem, na kterých jen stěží rozeznáte, o co vlastně jde. Pokud není vaše video vizuálně příjemné, případný návštěvník se jen těžko stane vaším odběratelem. Kvalitní vybavení vám zajistí kvalitu videa.

4. Sledujte návštěvnost vašeho účtu

Sledujte, která videa fungují dobře, a která ne. Pokud má některé video více zhlédnutí než ostatní, proč tomu tak je? Zjistěte, čím se vymyká a poté získané informace aplikujte i na vaše další videa.

Staňte se úspěšným Youtuberem

5. Rozvíjejte komunitu svých fanoušků

Všichni populární  Youtubeři mají vášnivou fanouškovskou základnu. YouTube je především sociální síť a komunikace je zde velice důležitá. Věnujte svým odběratelům čas, odpovídejte na jejich komentáře, komunikujte. Čím aktivnější budete, tím více bude vaše komunita růst.

6. Spojte se s dalšími tvůrci obsahu na YouTube

Doporučujte svým odběratelům i videa jiných Youtuberů. To přiláká jejich diváky, aby si prohlédli i váš kanál. Na sociální síti, jako je YouTube je důležitá komunikace nejen mezi autory a odběrateli, ale také mezi autory navzájem.

7. Nepodceňujte postprodukci

Jak již bylo zmíněno výše, na kvalitě videa na YouTube velmi záleží. Natočte raději víc materiálu, abyste jej mohli posléze sestříhat do maximálně 3 minut videa. Použijte pouze ty nejlepší záběry, doplňte je o přechody mezi jednotlivými scénami, hudbu, zvuky či případně titulky. S efekty to však nepřehánějte, důležité by mělo být vždy video. Pokud budete k videu chtít přidat hudbu, nezapomeňte, že to bez svolení autora není možné. Naštěstí jsou na internetu hudební banky, kde si podobně jako z fotobank můžete stáhnout hudbu zdarma.

Staňte se populárním Youtuberem

Neexistuje jediný způsob, jak odpovědět na otázku, jak se stát populárním na YouTube. Věnujte čas a odhodlání pravidelné publikaci skvělého obsahu, komunikaci s vašimi odběrateli a váš kanál bude postupem času růst.

Úspěch na YouTube nepřijde přes noc, ale pokud ve své snaze vytrváte, budete odměněni zvyšováním vaší popularity a růstem počtu fanoušků.

 

 

 

 

 

Více článků z blogu

7 mocných výhod PPC reklamy

Objevte svět PPC reklamy - strategie s nízkým rizikem a vysokým ziskem pro B2B, B2C i neziskové organizace. Vyzkoušejte ji nyní a doplňte své marketingové úsilí.
Přečíst článek

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp