konverze

5 PPC metrik, které si zaslouží vaši pozornost

Jaký je konečný cíl jakékoli malé PPC kampaně? Samozřejmě, je to dosažení výsledků. Výsledků, které vám ukážou, že veškeré úsilí, které jste vynaložili na budování kampaní, optimalizaci a monitorování PPC reklam, se vyplatilo.
Přečíst článek

3 různé přístupy k atribučním modelům

Naučte se lépe porozumět svým marketingovým kampaním pomocí těchto tří přístupů k atribučním modelům. Atribuční modely dokážou přisoudit „váhu“ různým přístupům jednoho zákazníka na vaše stránky a určit, jak se který z nich podepsal na finální konverzi.
Přečíst článek

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp