tipy

25.3.2016 Číst dál
Pokud má být právě vaše reklama hodnocena dobře a má být zobrazována na předních pozicích, je nutné se jí skutečně věnovat. Jakým způsobem ale můžete...
17.3.2016 Číst dál
Jaké možnosti reklam Facebook nabízí? Jak si poradit se segmentací publika a jakými způsoby zde můžeme propagovat vlastní společnost?
10.3.2016 Číst dál
Jak jistě víte, vliv sociálních médií stále sílí, a proto by společnosti měly myslet i na propagaci v rámci jednotlivých sociálních sítí. Jednou z...
3.3.2016 Číst dál
V polovině února 2016 jste mohli zaregistrovat, že se vám již nezobrazují reklamy v pravém sloupci vedle výsledků vyhledávání.
25.2.2016 Číst dál
Reklamní kampaně v Nákupech Google změnily přístup k PPC reklamě. Ještě před třemi lety jsme se zaměřovali zejména na klíčová slova. Dnes už ale...
18.2.2016 Číst dál
Mnoho společností stále není spokojeno s výsledky marketingu na Facebooku, a to zejména díky špatné marketingové strategii.
11.2.2016 Číst dál
Dynamický remarketing umožňuje návštěvníkům vašeho webu zobrazit reklamu na produkty, na které se předtím dívali.
28.1.2016 Číst dál
Není žádným tajemstvím, že chytré mobilní telefony hrají čím dál tím větší roli v internetové reklamě,PPC nevyjímaje. A proto na ně při tvorbě...
7.1.2016 Číst dál
Pokud se snažíte budovat povědomí o značce a chcete získat nové zákazníky, jen těžko můžete ignorovat sílu sociálních sítí, zejména Facebooku....
31.12.2015 Číst dál
Retargeting je oslovení uživatelů, kteří již jednou navštívili vaše stránky. Umožňuje cílení vašich inzerátů v závislosti na aktivitě, kterou provedl...

Stránky