AdWords

31.12.2018 Číst dál
Ve světě online marketingu nastává převratná změna. Google se rozhodl zrušit své zavedené značky a seskupit své marketingové a publikační služby pod...
10.4.2018 Číst dál
I na sociálních sítích je možné cílit na základě geografie. Proč je tento typ cílení důležitý a jak ho nastavit?
20.6.2017 Číst dál
Některé funkce v AdWords by si zasloužily mnohem větší pozornost. Proč?
21.5.2017 Číst dál
Jaké změny mohou inzerenti v AdWords očekávat u reklam v obsahové síti?
26.11.2016 Číst dál
Pokud jste již někdy řešili PPC reklamu pro B2B firmy, jistě jste si všimli, že je od reklamy pro B2C odlišná.
22.11.2016 Číst dál
Nedávno společnost Google oznámila změnu týkající se indexování webových stránek. Nyní Google testuje mobilní indexování a během příštího roku můžeme...
20.11.2016 Číst dál
AdWords přichází s další novinkou tohoto roku. Přidal totiž další rozšíření s názvem click to message neboli rozšíření o zprávu, které zákazníkům...
27.10.2016 Číst dál
Snad každá firma by dnes měla řešit marketing online. Ať už se ale věnujete online nebo offline marketingu, vždy je nutné mít promyšlenou...
21.10.2016 Číst dál
Atribuční modely nám pomáhají získat přehled o tom, jak si stojí naše reklamy. V případě atribučního modelu Poslední kliknutí však musíme mít na...
5.10.2016 Číst dál
Google nedávno provedl další nemalou změnu, která ovlivní PPC reklamu. Zavedl totiž responzivní reklamní formát pro vyhledávací síť.

Stránky