Responzivní weby, mobilní reklamy, mobilní indexování
AdWords přichází s další novinkou tohoto roku. Přidal totiž další rozšíření s názvem click to message neboli rozšíření o zprávu, které zákazníkům umožňuje komunikovat pomocí textových zpráv.

AdWords přichází s další novinkou tohoto roku. Přidal totiž další rozšíření s názvem click to message neboli rozšíření o zprávu, které zákazníkům umožňuje komunikovat pomocí textových zpráv.

Toto rozšíření tedy dává vašim zákazníkům další možnost, jak vás zastihnout pro odpovědi na případné otázky, plánování schůzek atd. Tato služba asi nebude dávat smysl všem inzerentům AdWords, ale pokud má vaše společnost schopnost přijímat textové zprávy a rychle na ně odpovídat, pak jistě tato služba stojí za otestování.

Vzhledem k rostoucímu počtu zákazníků, kteří využívají pro online nakupování chytré telefony, bude toto rozšíření PPC reklamy v AdWords jistě velmi užitečné. Rozšíření o zprávu totiž umožní zákazníkům komunikovat s obchody na internetu pomocí textových zpráv.

Responzivní weby, mobilní reklamy, mobilní indexování

S největší pravděpodobností toto nebude poslední rozšíření a poslední změna týkající se mobilních telefonů. Nedávno totiž Google oznámil, že testuje mobilní indexování webových stránek. Stránky, které jsou responzivní, tedy budou zvýhodněny, protože budou indexovány pomocí mobilního i desktopového indexu.

Nastavení rozšíření o zprávy

Nastavení funkce rozšíření o zprávy je velice snadné. Stačí v nastavení kampaní AdWords kliknout na Rozšíření reklam a dále Rozšíření o zprávu.

Než zavedete u vašich kampaní toto rozšíření, doporučujeme sepsat odpovědi na nejčastější otázky vašich zákazníků. Vyhnete se tak většímu množství zpráv zákazníků, kteří se budou ptát na stejné otázky. Rozšíření o zprávu dáváte zákazníkům větší jistotu, protože budou vědět, že se vás mohou na cokoliv zeptat.

Po kliknutí na Rozšíření o zprávu dále klikněte na +Rozšíření.

rozšíření o zprávu

Nyní budete moci vytvořit své první rozšíření o zprávy, ve kterém bude nutné zahrnout následující informace

  • Obchodní název vaší společnosti
  • Telefonní číslo, na které budete přijímat textové zprávy
  • Text rozšíření
  • Text zprávy (tzn. prostor pro předvyplněný text)

Závěr

Rozšíření o zprávy je dalším užitečným nástrojem, které dává AdWords inzerentům k dispozici. Než se však pro toto rozšíření rozhodnete, ujistěte se, že máte k dispozici telefonní číslo, které je schopné přijímat zprávy a odesílat na ně odpovědi. Rozhodněte se také, zda toto rozšíření chcete použít u všech vašich kampaní nebo pouze u některých či jen u některých reklamních sestav. Rozšíření o zprávy můžete také využít v určitém časovém rámci či pro zvláštní příležitosti a nabídky.

Autor: Petr Hádek, Martina Rosenkrancová a kolektiv

zdroj: google.com, ppchero.com, wordstream.com, searchengineland.com, foto: google.com, pixabay

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp