Jak na audit AdWords účtu s nízkým výkonem?

31.1.2018
0

Obrázek uživatele martina
Martina Rosenkrancová

Nepřináší již vaše kampaně v AdWords požadované výsledky? Na co byste se při vyhodnocování svého AdWords účtu měli zaměřit?

Nepřináší již vaše kampaně v AdWords požadované výsledky? Kampaně je třeba neustále sledovat, vyhodnocovat jejich vývoj a optimalizovat. Na co byste se při vyhodnocování svého AdWords účtu měli zaměřit?

Došlo v posledních dnech u vašeho účtu ke snížení výkonu? Pak první věc, kterou byste měli udělat, je vyhodnotit změny, které jste provedli v posledních dnech. Pokud jste provedli více změn a většinu z nich si již nepamatujete, stačí přejít na kartu Nástroje a kliknout na možnost Historie změn. Některé změny jako jsou například cenové nabídky nebo text reklamy je možné vrátit předchozí hodnoty kliknutím na tlačítko zpět.

Nezávislý pohled další osoby

Pokud jste si žádných mimořádných změn jako jsou přidání klíčových slov, změny nabídek nebo nové reklamní texty, nevšimli, je třeba podívat se na problém jinýma očima. Když se již o kampaně v daném účtu staráte delší dobu, může se stát, že některé varovné signály snadno přehlédnete. Osoba, která vaše kampaně nezná, ale prostředí AdWords rozumí, může odhalit spoustu nedostatků, o kterých jste vůbec netušili.

Dívejte se také mimo účet AdWords

Když se vám stále nedaří přijít na to, proč již vaše kampaně nefungují jako dříve, doporučujeme srovnání reklam s konkurencí. Mohlo se dokonce stát, že se na trhu objevila další konkurence, která do placené reklamy investuje více než vy. Dalším problémem může být změna vaší vstupní stránky. Reklama již nemusí být dále relevantní.

Doporučujeme také změřit rychlost webu, a to jak na mobilních zařízeních, tak na stolních počítačích. V dnešní době lidé čím dál více vyhledávají informace prostřednictvím mobilních zařízení. Pokud se tedy vstupní stránka na mobilních zařízeních načítá pomalu, může dojít ke značnému snížení konverzí. Návrhy na možnosti zrychlení vám poskytne například nástroj Google Speed Insights.

autor: Petr Hádek, Martina Rosenkrancová a kolektiv

zdroj/foto: ppchero.com, cpcstrategy.com, google.com, pixabay.com

Máte zájem o digitální marketing? Vyplňte stručný formulář a my se vám do 24 hodin sami ozveme

Nezávazná konzultace

Nebo nám rovnou zavolejte 775 646 333