online marketing
Prostřednictvím nové funkce pro zvýšení viditelnosti obsahu si budou moc uživatelé zvolit, jaký typ obsahu se bude jako první zobrazovat v sekci Aktivita

Sociální síť LinkedIn představila novou plánovanou funkci, která uživatelům poslouží pro zvýšení viditelnosti sdíleného obsahu. Díky ní budou moci uživatelé zvýraznit, jaký typ obsahu obsahu se zobrazí v sekci Aktivita na jejich profilu. Tato funkce je jednou ze série chytrých novinek, které LinkedIn v poslední době představil.

Co nová funkce uživatelům LinkedIn přinese?

Díky nové funkci bude možné zvýšit viditelnost obsahu, což by mělo vést k tomu, že se zvýší viditelnost profilu na LinkedIn. Díky tomu budou moc uživatelé snadněji rozšiřovat svou profesní síť, což může vést v konečném výsledku k růstu jejich podnikání či rozvoji kariéry. Pokud chcete úspěšně propagovat své podnikání na sociální síti LinkedIn, neměla by Vás tato novinka minout.

Jakým způsobem bude možné funkci využít?

Prostřednictvím nové funkce pro zvýšení viditelnosti obsahu si budou moc uživatelé zvolit, jaký typ obsahu se bude jako první zobrazovat v sekci Aktivita. Na výběr bude mezi příspěvky, videi, fotografiemi, newslettery, články či dokumenty.

LinkedIn vydalo k této nové funkci vyjádření, ve kterém rekapituluje mimo jiné i několik nedávných aktualizací včetně změny SEO na LinkedIn. Nová funkce by měla být dostupná v řádu několika týdnů.

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Gabriela Soukupová

Foto zdroj: pixabay.com

 

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp