Mailchimp spustil novou marketingovou platformu

Mailchimp spustil novou marketingovou platformu
Služba Mailchimp již dlouho nabízí svým uživatelům jednoduchý a cenově dostupný způsob správy a spouštění e-mail marketingových kampaní. Nyní poprvé ve své dlouhé 20leté historii Mailchimp vystupuje z rámce e-mailového marketingu a spouští komplexní marketingovou platformu.

Stejně jako všechny ostatní online služby, i Mailchimp se vyvíjí. V nedávném oznámení tento poskytovatel e-mailových služeb odhalil spuštění své první full-service marketingové platformy a přidal celou řadu nových funkcí, ze kterých budou mít prospěch zejména menší a střední uživatelé této rozesílkové platformy. Mailchimp, známý pro své cenově dostupné (nebo v některých případech i bezplatné) služby e-mail marketingu, zavádí také nové cenové plány pro novou platformu.

V minulosti jsme mohli být svědky přidávání nových funkcí, jako jsou tvorba vstupních stránek, možnost vytvářet PPC reklamy na Facebooku, remarketingové reklamy v Google Ads, vkládání a správa příspěvků na sociálních sítích a další marketingové nástroje, které se nyní staly jádrem marketingové platformy Mailchimp. Nová platforma obsahuje například funkce, které umožňují vedení záznamů a sledování leadů, možnost registrace internetových domén, rozhraní pro tvorbu vstupních stránek, správu reklamních kampaní a profilů na sociálních sítích.

Co přinese nová marketingová platforma online podnikatelům?

Mailchimp využívají k propagaci svých produktů a rozesílání e-mailových kampaní především menší a střední firmy: podle informací, které Mailchimp zveřejnil, má více než 90 procent jejich zákazníků méně než 100 zaměstnanců.

Pro tyto malé a střední podniky s menšími marketingovými týmy by bylo ideálním řešením mít k dispozici kromě služeb e-mail marketingu i všechny marketingové služby na jedné platformě a za konkurenceschopné ceny. Většina z nich však již používá několik různých systémů, které bude potřeba do nové platformy Mailchimp integrovat, což může přinést výhody i nevýhody plynoucí z integračních procesů. V závislosti na tom, jaký systém v současnosti uživatelé používají, s sebou může použití nové marketingové platformy přinést dodatečné náklady na integraci a implementaci programů třetích stran.

Nová marketingová platforma Mailchimp

Nové cenové plány

Zároveň se spuštěním nové marketingové platformy přistoupil Mailchimp také ke změně cenového modelu pro nové zákazníky. Namísto původních tří cenových plánů (free, 10 $ za měsíc a 199 $ za měsíc) nabízí nyní Mailchimp cenové plány čtyři: (free, 9,99 $ za měsíc, 14,99 $ za měsíc a 299 $ za měsíc). Původní cenové plány však zůstávají pro stávající zákazníky nadále funkční.

Mailchimp - nové cenové plány

 

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Vlastimil Malík

Foto zdroj: pixabay.com

 

Více článků z blogu