Nové funkce pro Collection Ads a dynamické reklamy Facebooku

Nové funkce dynamických reklam na Facebooku
PPC reklama na Facebooku se neustále rozšiřuje o nové funkce a možnosti. Jaké novinky přinášejí nové funkce pro dynamické reklamy a Collection Ads?

V předvánoční nákupní horečce spustil Facebook několik zbrusu nových funkcí, které mají inzerentům pomoci vylepšit jejich reklamní kampaně. Tyto nové funkce zahrnují rozšířenou sadu přizpůsobitelných překryvů pro dynamické reklamy, přizpůsobené šablony specifické pro vánoční svátky, nálepky dostupné v sadě pro tvorbu videí a nové funkce pro reklamní jednotku Facebook Collection Ads.

Zde je stručný přehled nejnovějších aktualizací:

Nové překryvy pro dynamické reklamy

Dynamické reklamy Facebooku, které inzerentům umožňují oslovovat retargetingovými kampaněmi uživatele, kteří navštívili jejich stránky v minulosti, mají nyní k dispozici překryvy, které zvýrazňují ceny produktů, popřípadě slevy. Inzerenti mají nyní možnost vytvářet vlastní překryvy a tvořit své vlastní, na míru přizpůsobené rámce, které budou doplňovat různé specificky zaměřené sezonní kampaně (například vánoční).

Pokud budete například chtít vytvořit kampaň s katalogem produktů zaměřených na Velikonoce, můžete nyní vytvořit své vlastní velikonoční překryvy, které budou vhodně doplňovat vaše velikonoční reklamy.

Podle údajů Facebooku zaznamenali prodejci při použití dekorativních rámců a překryvů v předvánočním období 40% nárůst kliknutí na reklamu.

Nastavení collection ads na FB

Přidání funkce pro tvorbu videa

V červenci společnost Facebook spustila funkci pro tvorbu videa, která pomáhá inzerentům rychle vytvářet mobilní videoreklamy pomocí vložených obrázků.

Možnost tvorby videoreklam byla nyní obohacena také o možnost přidávat do videoreklam šablony a samolepky ve stylu různých sezonních svátků.

Vytvoření collection ads na FB

Nové možnosti v Collection Ads (reklama ve formátu sbírky)

Facebook přidal do reklamního formátu „Collection Ads“ (reklama ve formátu sbírky) funkce šablony pro okamžité nakupování, které bylo dřív dostupné jako funkce reklamy typu „Instant Experience“, (do nedávna nazývané „reklama na plátně“). Toto spojení umožňuje inzerentům zvýraznit produkty pomocí uspořádání do skupin, které mohou být označeny štítky jako „Navrhované produkty“ nebo „Nejčastěji prohlížené“.

"Facebook také přidal další automatické funkce, které usnadní inzerentům práci s reklamami ve formátu sbírky a šablonami pro okamžité nakupování. Nyní můžete jednoduše nahrát video, a šablona automaticky přizpůsobí reklamy podle produktů z vašeho katalogu."

Tyto nové funkce usnadní inzerentům vytváření videa a umožní ještě efektivnější zobrazování takových reklam, jaké jsou pro uživatele nejvíce užitečné. Nové aktualizace mají za cíl získání nových inzerentů pro PPC kampaně s videoreklamami. Díky jednoduššímu procesu vytváření videí a automatickým nástrojům pro přizpůsobení a personalizaci reklam se PPC reklama stává dostupnější pro stále širší okruh inzerentů.

V případě, že novým funkcím zatím příliš nerozumíte, nerozpakujte se oslovit marketingového specialistu, který se specializuje na PPC reklamu na Facebooku, popřípadě na správu sociálních sítí. Odborník analyzuje vaše stávající PPC kampaně, pomůže vám zvýšit jejich výkon a umožní vám ukázat vaší konkurenci záda.

 

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Vlastimil Malík

Foto zdroj: pixabay.com

 

Více článků z blogu