PPC
Google nyní umožňuje, aby produkty ve všech zemích používaly jediný kanál Merchant Center. Nové štítky feedů inzerentům poskytnou větší kontrolu nad jejich kampaněmi.

Společnost Google nedávno představila inovativní změny v Google Merchant Center, které zjednoduší proces pro pokročilé uživatele při správě a cílení svých produktových feedů. Google Merchant Center představil nový štítek feedu pro pokročilé uživatele, který odstraňuje koncept jedné cílové země jako primární země pro feed. Až donedávna kanály Merchant Center vyžadovaly, aby uživatelé vybrali "primární zemi prodeje" a "další země" pak mohli přidat později. "Primární země prodeje" byla první země vybraná při vytváření feedu a sloužila jako země, pro kterou byl feed formátován a na kterou byl směrován. "Další země" představovaly místa, na která mohl být feed také zaměřen.

Konec primární země prodeje

Jedním z hlavních aspektů této změny je odstranění požadavku na výběr jediné primární cílové země prodeje. Dříve byli uživatelé nuceni vybrat "primární zemi prodeje" a "další země" byly přidávány později. Primární země určovala, pro kterou zemi byl feed optimalizován a směrován, zatímco "další země" představovaly alternativní destinace pro produkty.

Jednoduchost s novým označením "cílové země"

Společnost Google přivedla tyto změny k tomu, že názvy polí "primární země prodeje" a "další země" byly staženy a nahrazeny novým obecným označením "cílové země". Země, které byly dříve uvedeny v těchto polích, budou nyní převedeny do nového označení "cílové země", což zjednodušuje proces a usnadňuje správu destinací pro produkty.

Nový štítek feedu pro lepší organizaci

Další klíčovou funkcí, kterou přináší tato aktualizace, je možnost vytvořit štítek feedu. Štítek feedu je krátký textový štítek o maximální délce 20 znaků, který slouží k seskupení produktových nabídek určených pro cílení v rámci PPC reklam Google Ads. Tato funkce umožňuje uživatelům snadněji organizovat své produkty a přispívá k přehlednosti kampaní.

Cílení na kódy zemí s novými štítky kanálů

Štítky kanálů, které dříve používaly štítky "primární země prodeje," nyní umožňují zadávat dvoupísmenné kódy zemí. To inzerentům umožňuje cílit na země podobně jako doposud. Stávající kanály budou automaticky nastaveny na dvoupísmenný kód země, který byl dříve použit v poli "primární země prodeje," což zajistí plynulé pokračování v nastavení cílení.

Proč je to pro nás důležité

Tato aktualizace je významným krokem pro reklamní specialisty, kteří chtějí propagovat své produkty v různých zemích. Odstranění požadavku na primární cílovou zemi prodeje umožňuje jednodušeji spravovat kampaně pro více destinací a zvyšuje flexibilitu při nastavování cílení. Štítek feedu pak přináší lepší organizaci a přehlednost kampaní, což usnadňuje práci s produkty v rámci reklamního prostoru Google. Inzerenti mohou nyní jednodušeji vytvářet cílené kampaně a efektivněji dosahovat svých cílových zákazníků v různých částech světa.

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Vlastimil Malík

Foto zdroj: pixabay.com

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp