ROAS

Kontrola výdajů a zisků z PPC reklam

Měření ROAS (návratnost prostředků vložených do reklam) by mělo představovat rutinní činnost každého marketéra. Prodělávat přeci nechce nikdo. Jak optimalizovat své PPC kampaně a získat z nich co nejvíc? A jak zjistit a měřit ROAS? Více na následujících řádcích.
Přečíst článek

Jak testovat nové taktiky digitálního marketingu

Pokud jde o testování nových marketingových taktik, B2B marketéři často inklinují k jednomu ze dvou extrémů. Jedni nadšeně skočí po každé novince a snaží se neustále inovovat své marketingové strategie. Bohužel však neustálé změny nejsou vždy ku prospěchu věci. Druhý extrém je lpění na starých osvědčených postupech, pod heslem „nespravuj to, co není rozbité“.
Přečíst článek

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp