Zajištění kvalitních leadů v Google AdWords

15.10.2015
0

Obrázek uživatele Martina Rosenkrácová
Martina Rosenkrancová

Reklamní síť Google může být skvělým místem pro generování leadů. Někdy je však kvalita těchto leadů velmi diskutabilní. Jak ale zajistit, ale získané leady byly skutečně kvalitní?

Zajištění kvalitních leadů v Google AdWords

Reklamní síť Google může být skvělým místem pro generování leadů. Někdy je však kvalita těchto leadů velmi diskutabilní. S vývojem podnikání se firmy snaží expandovat a hledat nové příležitosti pro získání zákazníků. V tomto ohledu jim může velmi pomoci právě reklamní síť Google. Jak tedy zajistit, ale získané leady byly skutečně kvalitní?

Volte texty orientované na konverzi

Při zadávání reklamních textů, tedy hlavičky a textu reklamy, dbejte na to, aby byly orientované na konverzi a na vaše cílové zákazníky. Pokud je vaše služba určena výhradně pro malé podniky, zmiňte tuto informaci i v textu vaší reklamy. Velké společnosti by pak neměly na vaši reklamu klinout a vy si tak ušetříte velkou spoustu nákladů.

Vždy dávejte jasně najevo, co si přejete, aby uživatel udělal, když klikne na vaši reklamu. Lidé vidí reklamy na internetu každý den. Některé z nich slouží brandingu, jiné pouze podávají informace o produktu. Pokud si ale přejete právě dnes prodat váš produkt, nejlepším způsobem je v rámci reklamy vyzvat uživatele, aby se stali vašimi zákazníky okamžitě.

Vstupní stránky zaměřené na konverzi

Mnoho společností má v textu PPC kampaně velmi poutavý text, ale kvalitní vstupní stránky má jen hrstka z nich. Vaše vstupní stránka by měla uživateli poskytnout informace, které hledá. Komu je produkt určen? Co produkt umí? Kolik stojí? Co od vás dostanou navíc oproti konkurenci? Vzhledem k tomu, že si také přejete, aby uživatel na vašem webu nakoupil, přidejte výzvu k akci.

Nebojte se rozvrstvit cílení

Nebojte se více rozvrstvit cílení na zákazníky v rámci reklamní sítě Google. Jen se ujistěte, zda vytváříte smysluplné vrstvy a nejste příliš restriktivní.

In-market publikum

In-market publikum jsou spotřebitelé, kteří aktivně vyhledávají nebo porovnávají produkty v reklamní síti Google a na partnerských webech. Tito lidé se tedy nacházejí v určité fázi nákupního rozhodování. Výběr publika v AdWords můžete upřesnit, například na základě věku nebo dle zájmů.

Využívejte plánovač kampaní v obsahové síti

Plánovač kampaní v Google AdWords poskytuje odhady a návrhy cílení, které pomohou správcům PPC kampaní naplánovat kampaně v obsahové síti. Plánovač sám generuje návrhy, jak je možné cílit v obsahové síti na základě vstupní stránky nebo informací o tom, co zajímá vaše zákazníky. Součástí každého jednotlivého návrhu jsou také informace o počtech zobrazení a historii nákladů i odhady cílení.

Generování leadů je v PPC kampaních velmi jednoduché. Chceme-li si ale zajistit kvalitní leady, je nutné zaměřit se na přesnější cílení a eliminovat tak přístupy uživatelů, kteří náš produkt nehledají, a tím pádem nenakoupí.

Autor: Petr Hádek, Martina Rosenkrancová a kolektiv

Zdroj: clickz.com, searchengineland.com, google.com, ppchero.com

Máte zájem o digitální marketing? Vyplňte stručný formulář a my se vám do 24 hodin sami ozveme

Nezávazná konzultace

Nebo nám rovnou zavolejte 775 646 333