PPC cílení

28.2.2017 Číst dál
Google stále hledá nové způsoby, jak více efektivně oslovit zákazníky. Nyní inzerenti budou moci využívat data z vyhledávání pro cílení reklam na...
19.6.2016 Číst dál
Společnost Google (a nejen ona) se stále více zaměřuje na místní vyhledávání. Pokud totiž nabídne na místní vyhledávání relevantní PPC reklamy,...
3.3.2016 Číst dál
V polovině února 2016 jste mohli zaregistrovat, že se vám již nezobrazují reklamy v pravém sloupci vedle výsledků vyhledávání.
25.2.2016 Číst dál
Reklamní kampaně v Nákupech Google změnily přístup k PPC reklamě. Ještě před třemi lety jsme se zaměřovali zejména na klíčová slova. Dnes už ale...
11.2.2016 Číst dál
Dynamický remarketing umožňuje návštěvníkům vašeho webu zobrazit reklamu na produkty, na které se předtím dívali.
4.2.2016 Číst dál
Google AdWords během minulého roku představil spoustu novinek týkajících se cílení na zákazníky. Jistě jste zaregistrovali, že Google nabídl možnost...
28.1.2016 Číst dál
Není žádným tajemstvím, že chytré mobilní telefony hrají čím dál tím větší roli v internetové reklamě,PPC nevyjímaje. A proto na ně při tvorbě...
7.1.2016 Číst dál
Pokud se snažíte budovat povědomí o značce a chcete získat nové zákazníky, jen těžko můžete ignorovat sílu sociálních sítí, zejména Facebooku....
31.12.2015 Číst dál
Retargeting je oslovení uživatelů, kteří již jednou navštívili vaše stránky. Umožňuje cílení vašich inzerátů v závislosti na aktivitě, kterou provedl...
28.12.2015 Číst dál
Co se týče mobilní reklamy, snad nejlépe ze všech společností zvládl využít příležitosti Facebook. V roce 2012 také začal nabízet jako jeden z...

Stránky