Získejte více z mobilních příležitostí PPC kampaní
Není žádným tajemstvím, že chytré mobilní telefony hrají čím dál tím větší roli v internetové reklamě,PPC nevyjímaje. A proto na ně při tvorbě marketingových kampaní v žádném případě nesmíme zapomínat.

Získejte více z mobilních příležitostí PPC kampaní

Není žádným tajemstvím, že chytré mobilní telefony hrají čím dál větší roli v internetové reklamě, PPC nevyjímaje. Jen za několik posledních měsíců jste si možná zorganizovali skrz chytrý telefon několik schůzek, nakoupili jste pár vánočních dárků, vyhledali si spoj, kterým pojedete na hory, nebo restauraci, ve které si dáte oběd. Zkrátka a dobře, mobilní zařízení nyní vládnou světu. A proto na ně při tvorbě marketingových kampaní nesmíme v žádném případě zapomínat.

V dnešní době používáme své chytré telefony denně…používáme je čím dál tím více. A proto nesmí v reklamních kampaních chybět příležitosti, které právě chytré telefony přináší. Jaké příležitosti to jsou?

Preference reklam pro mobilní zařízení

Existují uživatelé, kteří striktně dávají přednost reklamám na mobilních zařízeních před klasickou PPC reklamou. Mobilní reklamy jsou zobrazovány tak, aby v nich byly obsaženy ty nejdůležitější informace.

Chcete-li, aby se vaše reklama dobře zobrazovala na malém displeji mobilních telefonů, vytvořte tedy reklamu s textem, viditelnou URL a vstupní stránkou určenou přímo pro mobilní telefony. Vedle možnosti „Upřednostňovaná zařízení“ stačí pouze zaškrtnout možnost „Mobilní“. V případě, že máte v rámci vašich reklam nastavené reklamy pro všechna zařízení a reklamy pro mobily, budou se na mobilních telefonech zobrazovat pouze reklamy, které jsou určeny právě pro mobilní zařízení.

Rozšíření o volání

Rozšíření o volání je jedním ze základních možných rozšíření PPC reklamy optimalizované pro mobilní telefony, avšak velmi účinné. Pokud totiž zákazníci vyhledávají produkt, který nabízíte, pouhým stisknutím tlačítka „volat“, budou mít možnost zjistit více po telefonu a produkt si popřípadě rovnou objednat.

Mobilní reklamy zaměřené pouze na volání

Je také možné nastavit reklamy, které budou zaměřeny pouze na volání. Tato reklama neobsahuje žádná další rozšíření. V prvním řádku je zobrazen pouze text: Zavolat + telefonní číslo. Vpravo vedle inzerátu se zobrazuje tlačítko, díky kterému vám mohou zákazníci rovnou zavolat.

Postup založení reklamy zaměřené pouze na volání

Tento typ reklamy je možné založit pouze pro vyhledávací síť. Stačí vybrat typ kampaně „Pouze volání“. Další nastavení už je pak stejné jako u klasických PPC reklam.

mobilní reklamy

Webová stránka responzivní vůči mobilním zařízením

Nesmíme zapomínat, že velice důležitou součástí PPC kampaně je samotná webová stránka. Tato stránka by měla být přizpůsobena pro zobrazení na mobilních telefonech. Formát, tlačítka, obrázky i texty by měly být přiměřeně velké.

Lidé čím dál tím častěji vyhledávají produkty a služby přímo na svých mobilních telefonech. Proto je velmi důležité uzpůsobit své PPC kampaně tak, aby se uživatelům těchto zařízení zobrazovaly tak, jak mají, včetně samotné vstupní stránky. Díky tomu je zajištěna solidní marketingová strategie a vy můžete zlepšit své výsledky.

Autor: Petr Hádek, Martina Rosenkrancová a kolektiv

Zdroj: ppchero.com, google.com, searchengineland.com, wordstream.com, clickz.com

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp