4 nástroje, které pomohou vaši PPC kampani

20.8.2015
0

Influenceři svým přístupem ovlivňují publikum snad v každém odvětví, digitální svět nevyjímaje

4 nástroje, které pomohou vaši PPC kampani

Influenceři svým přístupem ovlivňují publikum snad v každém odvětví, digitální svět nevyjímaje. Více než kdy jindy komunikují PR profesionálové i marketéři skrz nástroje, které mají schopnost ovlivňovat názory publika. Důvod tohoto kroku je prostý: zákazníci totiž nevěří marketingu ani značkám, a právě proto je nutné pomoci si těmito nástroji.

Zákazníci jsou již schopni velmi dobře rozpoznat klasickou reklamu, které již zkrátka nedůvěřují, a před nákupem mají tendenci vyhledávat recenze od ostatních uživatelů. Tzv. influencer marketing (neboli ovlivňující marketing) řídí lidé, kteří vlastně nevědí, jak bude celý proces od začátku do konce probíhat. Základem této marketingové strategie je totiž autenticita, kterou není možné zautomatizovat. Existuje ale několik nástrojů, které pomohou tento proces maximálně zefektivnit.

Streak

Pro sledování výsledků vašeho úsilí budete potřebovat nějaký systém. Jednou z ideálních variant je Streak , jehož velkou výhodou je, že se v podstatě jedná o vylepšení vašeho Gmailu. Je vhodný zejména k plánování projektů a umožňuje například zadat pro každou sledovanou kampaň jméno blogera, emailový kontakt, datum kontaktování, poznámky a sledování termínů publikací. Cokoliv potřebujete sledovat, je možné právě pomocí tohoto nástroje. Dokonce můžete dohledat jednotlivé konverzace.

Topsy

2015-08-14_205842.jpg

Pro úspěšnou kampaň budete také potřebovat vědět, jaký obsah je ve vašem odvětví momentálně žádaný. Topsy tuto otázku zodpoví za vás. Stačí zadat klíčové slovo a tento nástroj vám poskytne informace o top trendech včetně odkazů, videí, tweetů, fotografií atd. Topsy je tedy jedinečným výchozím bodem každé úspěšné obsahové strategie.

SideKick od HubSpotu

2015-08-14_100946.jpg

Jistě vám bude příjemná i funkce nástroje SideKick . Sleduje za vás totiž velmi cenné informace týkající se vašich kontaktů, jako například otevírání emailů adresáty. Zjistíte také, kde lidé, se kterými komunikujete, žijí atd. Po otevření vašeho emailu adresátem obdržíte upozornění. Můžete tak tedy sledovat, kdo si čte vaše emailové zprávy a kolikrát již byly přečteny. Na základě těchto informací pak budete moci snadněji reagovat tak, abyste získali odpověď co nejdříve. SideKick dokonce umožňuje plánování odpovědí na konkrétní čas.

Mixpanel

Nyní už pravděpodobně máte sepsané a publikované „ovlivňující články“. Bude vás jistě zajímat, zda skutečně čtenáři klikají na vaše stránky a jak se na nich chovají. Díky Google Analytics můžete sledovat počet návštěv, odkud uživatelé na váš web přichází, z jaké pocházejí země atd. Mixpanel ale tvrdí, že akce uživatelů v rámci našich stránek nám napoví mnohem více než pouhá informace o počtu zobrazení. Díky nástroji Mixpanel obdržíte informaci o pohybu uživatelů na vašich stránkách a dozvíte se, kde na stránce získáváte nejvíce konverzí a kde naopak zákazníky ztrácíte. Mixpanel můžete vyzkoušet zdarma.

Všechny výše zmíněné nástroje posunou vaše online podnikání blíže k ideálnímu stavu. Jak již víme, obsah je v internetovém marketingu stále důležitější. A tyto nástroje nám pomohou lépe sledovat výsledky vašeho snažení a zlepšit tak míru konverze. Díky nim bude váš online marketing organizovanější, získáte cenné informace o žádaném obsahu z oblasti, která se týká vašeho podnikání, a zjistíte, jak se uživatelé na vašich stránkách chovají.

Autor: Petr Hádek, Martina Rosenkrancová a kolektiv

Zdroj: mixpanel, getsidekick, streak, smallbusinesstrends foto: sidekick, topsy, freedigitalphotos by Stuart Miles

Máte zájem o digitální marketing? Vyplňte stručný formulář a my se vám do 24 hodin sami ozveme

Nezávazná konzultace

Nebo nám rovnou zavolejte 775 646 333