SEO vs PPC

PPC a SEO jsou oblasti online marketingu, kterým se věnuje většina firem. PPC i SEO ovlivňují zobrazení vašeho webu ve výsledcích vyhledávání. Srovnáme-li však PPC vs. SEO, je třeba mít na paměti, že u každé varianty můžeme z časového hlediska očekávat jiný efekt. V případě, že se rozhodnete investovat do PPC kampaní, návštěvnost na vašem webu uvidíte prakticky ihned. Za každý proklik na reklamu však budete muset zaplatit částku, která se odvíjí od toho, jak je dané klíčové slovo konkurenční a kolik konkurentů na něj v PPC reklamách cílí. Oproti tomu v případě SEO za návštěvu na vašem webu neplatíte, ale na výsledky práce, kterou věnujete optimalizaci webu, si v začátcích budete muset několik měsíců počkat. Velkou výhodou SEO ale je, že má dlouhodobé výsledky. Jakmile vypnete PPC reklamu, návštěvnost z tohoto zdroje zkrátka zcela chybí.

Z výše uvedených důvodů proto doporučujeme investovat do obou variant online marketingu. Využijte dlouholetých zkušeností našich SEO a PPC konzultantů. Vsaďte na kvalitu našich služeb a posuňte váš web ve výsledcích vyhledávání.

 

Používáme nejmodernější nástroje a víme, které postupy opravdu fungují.
Náš tým odborníků má dlouholeté zkušenosti v oboru online marketingu. Naše práce je opravdu vidět.
Pomocí SEO a PPC přivedeme na váš web relevantní uživatele, kteří se skutečně zajímají o váš produkt.
Kromě SEO a PPC se věnujeme také reklamě na Facebooku a Instagramu, SEO, tvorbě webu, CRO, e-mailingu, PR nebo internetovému marketingu v zahraničí.

Máte zájem o SEO nebo PPC? Vyplňte stručný formulář a my se vám do 24 hodin sami ozveme

Nezávazná konzultace

Nebo nám rovnou zavolejte 775 646 333

Proč pro SEO a PPC zvolit PPC Profits?
Pro vaše PPC kampaně založíme účty v Skliku i Google Ads, které budou patřit výhradně vám a budete k nim mít kdykoliv neomezený přístup.
Nastavíme pro vás také Google Analytics, abyste měli podrobnější přehled o návštěvnosti vašeho webu z jednotlivých zdrojů.
Navrhneme pro vás efektivní strategii, kterou vám pomůžeme zrealizovat.
Neustále monitorujeme aktuální stav a pravidelně se věnujeme optimalizaci, která vede k vytyčeným cílům.

Výhody SEO vs. PPC

Uvažujete mezi výhodami SEO vs. PPC? Nevíte, do které varianty online marketingu se vám vyplatí v danou chvíli investovat?

Pokud je návštěvnost na vašem webu velmi nízká a potřebujete ji zvýšit okamžitě, bezesporu doporučujeme investovat do PPC reklamy. Díky PPC reklamě se bude váš web zobrazovat nad organickými výsledky ve vyhledávání, a navíc v textu inzerátu můžete velmi snadno vyzdvihnout výhody vašich produktů či služeb. Zároveň lze ovlivnit, kde, kdy a komu se budou reklamy zobrazovat. Pokud si tedy nepřejete, aby vaši reklamu viděli uživatelé z druhého konce republiky, budete zkrátka cílit pouze na oblasti, které vás zajímají. V rámci placených kampaní se navíc můžete rozhodnout, na jaké pohlaví a věkovou kategorii chcete konkrétní inzeráty cílit. Texty inzerátů lze snadno přizpůsobit dané cílové skupině.

PPC kampaně ve vyhledávání typicky české firmy nasazují zejména ve dvou systémech, a to v Google Ads a v českém Skliku. Naši PPC konzultanti se PPC kampaním věnují na denní bázi a vědí, na co se zaměřit, aby jednotlivé reklamy dosahovaly co nejlepších výsledků za co nejnižší cenu.

Kromě PPC však doporučujeme investovat také do SEO. Výsledky práce na optimalizaci pro vyhledavače sice neuvidíte okamžitě, zato můžete očekávat dlouhodobé výsledky, které se vám bezesporu vyplatí. Za kliknutí na výsledek v organickém vyhledávání, totiž oproti PPC reklamě, nic neplatíte.

Rozhodujete-li se tedy, zda investovat do PPC vs. SEO, doporučujeme ideálně kombinaci obou variant. Vsaďte na dlouholeté zkušenosti našeho týmu, který se postará o váš online marketing od A do Z. Posuňte váš web výš a získejte relevantní návštěvnost vedoucí ke konverzím.