V dnešní době má již téměř každá firma vlastní webovou prezentaci. Cílem každé webové prezentace ale je, aby na ni chodili stávající i noví zákazníci a našli zde informace, které hledají, koupili si zde produkt nebo objednali službu. Přejete si, aby i na váš web chodili relevantní uživatelé, kteří se skutečně zajímají o vaše produkty či služby? Pak je pro vás SEO webu klíčovou záležitostí. Před samotnou optimalizací webu pro vyhledavače je však dobré vědět, jak si v současné době váš web stojí ve výsledcích vyhledávání. Ale jak na SEO analýzu? Na co byste se při takové analýze měli zaměřit?
Pozici webu ve výsledcích vyhledávání ovlivňuje široká řada různých faktorů. Některé základní faktory si jistě dokážete zkontrolovat sami. Mnoho parametrů ale doporučujeme přenechat odborníkům, kteří využívají nejmodernější nástroje a odhalí důležité nedostatky, které brání vašemu webu získat vyšší pozici ve vyhledávání. Svěřte své SEO včetně vstupní analýzy našemu týmu odborníků. Naši zkušení konzultanti podniknou nezbytné kroky, které dostanou váš web výš.
Máte zájem o SEO analýzu webu? Vyplňte stručný formulář a my se vám do 24 hodin sami ozveme
Nebo nám rovnou zavolejte 775 646 333
Jak na SEO analýzu webu s PPC Profits?
Náš tým zkušených specialistů ví, jak dělat SEO analýzu webu tak, aby na základě výstupů z ní bylo možné sestavit skutečně efektivní SEO strategii.
Než se pustíme do samotné SEO analýzy, seznámíme se s vaším oborem podnikání a cíli webu. Dále stanovíme klíčová slova, na která by se váš web měl zobrazovat ve výsledcích vyhledávání. Podíváme se také na vaši konkurenci.
Zaměříme se i na homepage vašeho webu. Na této hlavní stránce by měly být obsaženy důležité informace, nemělo by zde chybět přehledné navigační menu a uživatel by měl pochopit, co jste zač a co na vašem webu může získat (zakoupit si produkt, objednat si službu, přečíst si zajímavý článek?).
Zaměříme se také na váš objednávkový proces, kontaktní formuláře, práci s textem, meta tagy, práci s obrázky atd.
Zhodnotíme také efektivitu vašeho obsahu. Obsah pro uživatele by měl být jasně strukturovaný, doporučujeme používat nadpisy, tučné písmo u důležitých slov či vět atd. Zejména v posledních letech se totiž Google čím dál více zaměřuje na kvalitu obsahu a jeho cílem je poskytovat uživatelům kvalitní a relevantní informace. Tyto informace však musí být čitelné jak pro uživatele, tak pro vyhledavače.
Nahlédneme také do Google Analytics a zaměříme se na vstupní a výstupní stránky, dobu strávenou na webu, míru okamžitého opuštění, návštěvnost z jednotlivých zdrojů atd.
Prověříme, že se váš web zobrazuje správně na mobilních zařízeních, a zhodnotíme rychlost načítání stránek. Zaměříme se na širokou škálu různých technických faktorů a prověříme, že v rámci optimalizace nepoužíváte metody, za které by váš web mohl být penalizován. Výsledkem naší analýzy jsou přehledné výstupy týkající se jednotlivých faktorů ovlivňujících pozici vašeho webu ve vyhledávání i návrhy na odstranění případných nedostatků.