RTB kampaně
RTB (Real Time Bidding) je moderní technologie online reklamy, která umožňuje nakupovat reklamní plochu prostřednictvím aukcí probíhajících v reálném čase. Při každém načtení webové stránky proběhne během milisekund aukce, ve které inzerenti soutěží o zobrazení své reklamy konkrétnímu uživateli. Výhercem je ten, jehož nabídka a cílení nejlépe odpovídají profilu návštěvníka. Tento proces je plně automatizovaný a zajišťuje, že se reklama zobrazí přesně tam, kde má největší šanci na úspěch.
Hlavní výhodou RTB kampaní je jejich vysoká efektivita. Inzerenti neplatí za plošné oslovení širokého publika, ale za přesně definované cílení na uživatele, kteří skutečně odpovídají jejich cílové skupině. Díky tomu se minimalizují zbytečné náklady a zvyšuje návratnost investice. RTB navíc umožňuje využívat různorodé formáty – od bannerů přes videa až po dynamické reklamy – a tím oslovit zákazníky v různých fázích nákupního procesu.
Proč potřebujete Real Time Bidding
RTB kampaně vám umožní využít váš reklamní rozpočet maximálně efektivně. Namísto plošného zobrazování reklamy lidem, kteří o váš produkt nemají zájem, se vaše sdělení dostane jen k těm, u nichž je největší pravděpodobnost, že provedou požadovanou akci – ať už jde o nákup, registraci nebo návštěvu webu. Díky kombinaci cílení podle demografie, zájmů, online chování či lokality dosahují RTB kampaně vyšší relevance a tím i lepší návratnosti investic.
Navíc RTB posiluje nejen přímý výkon, ale i dlouhodobé budování značky. Personalizované a správně načasované reklamy dokáží zvýšit povědomí o vaší firmě, podpořit loajalitu zákazníků a přivést nové publikum. RTB tak spojuje výkonnostní marketing s brandovou komunikací a poskytuje vám nástroj, který pracuje chytřeji než tradiční reklamní formáty.
Proč zvolit RTB od PPC Profits
- Kompletní správa kampaní – postaráme se o strategii, nastavení i optimalizaci.
- Pokročilé cílení – využíváme remarketing, demografická i behaviorální data.
- Transparentní reporting – pravidelně dostáváte přehledné výsledky a doporučení.
- Kreativní formáty – zajistíme bannery, video i dynamickou reklamu na míru.
- Individuální přístup – nastavíme RTB strategii podle vašich cílů a rozpočtu.
Jak postupujeme při nastavení a správě RTB
- Analýza a strategie – Nejprve určíme cílovou skupinu, reklamní formáty a rozpočet kampaně. Na základě těchto informací vytvoříme strategii pro dosažení maximální efektivity.
- Příprava reklamních materiálů – Vytvoříme bannery, videa a dynamické reklamy přizpůsobené cílové skupině. Dbáme na atraktivní vizuální i textovou stránku, která zaujme uživatele.
- Technická implementace – Nastavíme kampaně v programatických systémech a zajistíme propojení s analytickými nástroji. Díky tomu můžeme sledovat výkon a efektivitu každého zobrazení.
- Optimalizace v reálném čase – Sledujeme výsledky kampaní a upravujeme cílení, nabídky i rozpočet podle aktuálních dat. To umožňuje rychle reagovat na změny a maximalizovat návratnost investic.
- Reporting a konzultace – Pravidelně poskytujeme přehledné reporty o výkonu kampaní, ze kterých se dozvíte vše potřebné.
Pro koho je služba RTB vhodná
RTB kampaně jsou ideálním řešením pro e-shopy, které chtějí efektivně získávat nové zákazníky i využívat remarketing k opětovnému oslovení těch, kteří nákup nedokončili. Přesné cílení a dynamická reklama pomáhají zvyšovat konverze i hodnotu objednávek.
Významné přínosy má RTB také pro místní firmy a služby, které potřebují oslovit zákazníky v konkrétním regionu. Díky geolokačnímu cílení lze kampaně směřovat pouze na relevantní publikum, čímž se minimalizují zbytečné náklady.
Své místo má RTB rovněž v B2B segmentu, kde je klíčové zacílit na úzkou skupinu rozhodovatelů. RTB umožňuje doručovat reklamy vysoce specifickému publiku na základě profesních zájmů a oborových témat.
Ceník
Cena RTB kampaní je vždy individuální a závisí na konkrétním projektu, cílech a rozpočtu. Každému klientovi připravujeme strategii na míru, abychom zajistili maximální efektivitu a návratnost investic.
Co o nás říkají naši zákazníci
Vaše služby z oblasti internetového marketingu mně zvedly násobně obrat e-shopu Colorika.cz. Spolupráci doporučuji.
PPC profits jsme oslovili kvůli PPC kampani na Facebook. Její výsledky byly skutečně fenomenální.
Agentura PPC profits pro nás zajišťovala PPC reklamu pro vyhledavače, Facebook a Instagram. Svého úkolu se zhostili dokonale.
Spolupracovat s PPC profits se nám vyplatilo. Díky PPC reklamě pro vyhledávače jsme získali spoustu nových zákazníků.
