PPC reklama Google

PPC reklama bezesporu patří mezi nejvýkonnější reklamní kanály. A nejen ve světě, ale i u nás nejpoužívanější platformou pro PPC kampaně je Google Ads. PPC reklama na Googlu přináší širokou škálu možností, a ať už se jedná o e-shop, nebo web, který nabízí služby, PPC reklama v Google Ads vám jistě pomůže zvýšit vaše tržby.

Naši PPC specialisté se PPC kampaním a výkonové reklamě věnují již od roku 2007. Perfektně znají technická specifika, strategie cenových nabídek, možnosti cílení atd. Zároveň vědí, na co si vždy dávat pozor a jak nastavit kampaně tak, aby zbytečně neutrácely mnoho peněz, aniž by přinášely výsledky. Svěřte PPC kampaně nám a my se postaráme o to, aby vám generovaly co nejlepší výsledky za co nejnižší ceny.

Založíme pro vás účet v Google Ads, který propojíme s Google Analytics, a provedeme veškerá potřebná nastavení, která nám pomohou kampaně co nejefektivněji sledovat a optimalizovat.
V případě, že již máte vlastní účet s běžícími PPC kampaněmi, zdarma pro vás zpracujeme PPC audit stávajících kampaní a odhalíme případné nedostatky.
U PPC kampaní neplatíte za zobrazení, ale až za proklik na reklamu.
Vaše PPC kampaně spustíme do 5 pracovních dnů.

Máte zájem o PPC reklamu? Vyplňte stručný formulář a my se vám do 24 hodin sami ozveme

Nezávazná konzultace

Nebo nám rovnou zavolejte 775 646 333

Proč pro PPC reklamu zvolit PPC Profits?
Náš tým PPC specialistů se na PPC a výkonové kampaně zaměřuje již od roku 2007 a ví, jaké postupy opravdu fungují.
PPC účet patří výhradně vám a máte k němu kdykoliv přístup.
PPC kampaně denně optimalizujeme a pravidelně zasíláme reporty s průběžnými výsledky.
Rádi se vám postaráme o online marketing od A do Z. Kromě PPC kampaní pro vás rádi zajistíme tvorbu webu, CRO, zbožové srovnávače, PR, e-mailing, správu sociálních sítí a další.

PPC reklama Google

PPC je zkratkou z anglického Pay Per Click a znamená platbu za proklik. U PPC kampaní je tedy typické, že neplatíte za zobrazení reklam. Platíte až v případě, kdy na ně uživatel klikne. Google Ads a Sklik nabízí klasické reklamy ve vyhledávání, produktové reklamy neboli PLA, dynamické reklamy, kombinované reklamy a klasické bannerové reklamy v obsahové síti, remarketing atd. Google Ads ale navíc umožňuje spustit také videokampaně na YouTube a v obsahové síti Google nebo reklamy na aplikaci.

Na Facebooku je možné nastavit klasické bannerové kampaně s textem, které velmi dobře zapadnou mezi ostatní příspěvky. Velmi oblíbené jsou také rotující reklamy nebo videa. Reklamy mohou být propagovány s různými účely. Buď je možné cílit na návštěvnost webu, nebo můžete reklamy spustit s účelem získání vyššího počtu fanoušků, na dosah, získání zájmu o příspěvek atd. V případě, že propagujete aplikaci, je také možné spustit kampaně s účelem instalace aplikace.

Oproti Skliku a Facebooku ale PPC reklama v Google Ads dává inzerentům nepřeberné množství dat, která pomáhají k velmi efektivní optimalizaci. Kampaně je možné velmi snadno sledovat v souvislosti s návštěvností webu. Přímo z Google Analytics je pak možné do Google Ads importovat konverze, kterých mají konkrétní kampaně dosahovat.

PPC reklamy v jednotlivých platformách nabízejí širokou škálu možností. Pro efektivní kampaně je však nutné znát specifika jednotlivých systémů a efektivně se věnovat optimalizaci. V základním principu jsou PPC reklamy jednoduché a svou kampaň si prakticky dokáže nastavit každý. Při neodborném nastavení a chybějící optimalizaci však ve většině případů dochází k neefektivnímu utrácení peněz za reklamu, která nepřináší výsledky.

Skutečně efektivní řízení PPC kampaní je poměrně složité a vyžaduje soustavnou práci. Z tohoto důvodu se naši PPC specialisté neustále věnují přicházejícím novinkám v oblasti PPC a denně jednotlivé PPC kampaně optimalizují tak, aby za co nejnižší cenu přinášely co nejlepší výsledky.