PPC reklama Google

PPC reklama bezesporu patří mezi nejvýkonnější reklamní kanály. A nejen ve světě, ale i u nás nejpoužívanější platformou pro PPC kampaně je Google Ads. PPC reklama na Googlu přináší širokou škálu možností, a ať už se jedná o e-shop, nebo web, který nabízí služby, PPC reklama v Google Ads vám jistě pomůže zvýšit vaše tržby.

Naši PPC specialisté se PPC kampaním a výkonové reklamě věnují již od roku 2007. Perfektně znají technická specifika, strategie cenových nabídek, možnosti cílení atd. Zároveň vědí, na co si vždy dávat pozor a jak nastavit kampaně tak, aby zbytečně neutrácely mnoho peněz, aniž by přinášely výsledky. Svěřte PPC kampaně nám a my se postaráme o to, aby vám generovaly co nejlepší výsledky za co nejnižší ceny.

PPF Banka
Nestlé
Adidas
VUT
Dr. Oetker
PPC reklama Google

Proč pro PPC reklamu zvolit PPC Profits?

  1. Náš tým PPC specialistů se na PPC a výkonové kampaně zaměřuje již od roku 2007 a ví, jaké postupy opravdu fungují.
  2. PPC účet patří výhradně vám a máte k němu kdykoliv zcela neomezený přístup.
  3. PPC kampaně denně optimalizujeme a pravidelně zasíláme reporty s průběžnými výsledky.
  4. Rádi se vám postaráme o online marketing od A do Z. Kromě PPC kampaní pro vás rádi zajistíme tvorbu webu, CRO, zbožové srovnávače, PR, e-mailing, správu sociálních sítí a další.

Jak to probíhá

  • Založíme pro vás účet v Google Ads, který propojíme s Google Analytics. Provedeme veškerá nastavení, která nám pomohou kampaně co nejefektivněji optimalizovat.
  • V případě, že již máte vlastní účet s běžícími PPC kampaněmi, zdarma pro vás zpracujeme PPC audit stávajících kampaní a odhalíme případné nedostatky.
  • U PPC kampaní neplatíte za zobrazení, ale až za uskutečněný proklik na reklamu. Vaše PPC kampaně spustíme do 5 pracovních dnů.

PPC reklama Google

PPC je zkratkou z anglického Pay Per Click a znamená platbu za proklik. U PPC kampaní je tedy typické, že neplatíte za zobrazení reklam. Platíte až v případě, kdy na ně uživatel klikne. Google Ads a Sklik nabízí klasické reklamy ve vyhledávání, produktové reklamy neboli PLA, dynamické reklamy, kombinované reklamy a klasické bannerové reklamy v obsahové síti, remarketing atd. Google Ads ale navíc umožňuje spustit také videokampaně na YouTube a v obsahové síti Google nebo reklamy na aplikaci.

Na Facebooku je možné nastavit klasické bannerové kampaně s textem, které velmi dobře zapadnou mezi ostatní příspěvky. Velmi oblíbené jsou také rotující reklamy nebo videa. Reklamy mohou být propagovány s různými účely. Buď je možné cílit na návštěvnost webu, nebo můžete reklamy spustit s účelem získání vyššího počtu fanoušků, na dosah, získání zájmu o příspěvek atd. V případě, že propagujete aplikaci, je také možné spustit kampaně s účelem instalace aplikace.

Oproti Skliku a Facebooku ale PPC reklama v Google Ads dává inzerentům nepřeberné množství dat, která pomáhají k velmi efektivní optimalizaci. Kampaně je možné velmi snadno sledovat v souvislosti s návštěvností webu. Přímo z Google Analytics je pak možné do Google Ads importovat konverze, kterých mají konkrétní kampaně dosahovat.

PPC reklamy v jednotlivých platformách nabízejí širokou škálu možností. Pro efektivní kampaně je však nutné znát specifika jednotlivých systémů a efektivně se věnovat optimalizaci. V základním principu jsou PPC reklamy jednoduché a svou kampaň si prakticky dokáže nastavit každý. Při neodborném nastavení a chybějící optimalizaci však ve většině případů dochází k neefektivnímu utrácení peněz za reklamu, která nepřináší výsledky.

Skutečně efektivní řízení PPC kampaní je poměrně složité a vyžaduje soustavnou práci. Z tohoto důvodu se naši PPC specialisté neustále věnují přicházejícím novinkám v oblasti PPC a denně jednotlivé PPC kampaně optimalizují tak, aby za co nejnižší cenu přinášely co nejlepší výsledky.

 

Chci nezávazně poptat

Co o nás říkají klienti?

Skvělé! Díky PPC reklamě se počet objednaných ubytování zvedl o 14%!

Ivan Kleiber
Vinařství Nosreti s.r.o.
Zobrazit více

Chtěl bych Vám tímto poděkovat za spolupráci. Spolupráce s Vaší společností byla velmi efektivní a rychlá. Plně vyhověla naším potřebám a požadavkům zadání. S touto spoluprací jsme velmi spokojeni a příště se určitě obrátíme opět na Vaši společnost.

Robert Zámečník, IBRS
IBRS - International Business and Research Services s.r.o.
Zobrazit více

S PPC Profits jsme začínali nejdříve jen s reklamou na Facebook, z důvodu spokojenosti a viditelných výsledků jsme spolupráci rozšířili o zbožové vyhledávače na Heuréce a Zboží a správu Sklik a Adwords. Maximální spokojenost! Děkuji a doporučuji!

Jaroslav Vít, houpanicko.cz
Houpanicko
Zobrazit více

Spolupráci mohu jen doporučit. Tržby na studiích se mi zvedly a internetová reklama funguje famózně. Komunikace nikdy nevázla a vše rychle a bez problémů vyřešeno. Při dalších projektech se nebudu obracet jinam.

Adam Lang, Lavaro House s.r.o.
Lavaro House s.r.o.
Zobrazit více