Google Nákupy

Reklamy v Google Nákupech jsou velmi oblíbeným typem reklam, které uživatelům na základě zadaného klíčového slova zobrazují reklamy odpovídající informacím v XML feedu. Tyto reklamy jsou velmi efektivní, a to zejména proto, že jsou uživateli zobrazeny atraktivní obrázky produktů i s názvy, popisky a cenami. Podmínkou je funkční feed, ze kterého systém Google Ads získává data k jednotlivým produktům a registrace e-shopu ve službě Google Merchant Center.  

V účtu Google Merchant Center je nutné ověřit vlastnictví domény. Reklamy na jednotlivé produkty zde nejsou vytvářeny ručně, Google zobrazuje reklamy automaticky na základě dat, která získává z daného XML feedu. Právě proto je velmi důležité, aby byl daný feed v pořádku. Ten totiž přímo ovlivňuje, co se danému uživateli v reklamě zobrazí.

Kampaně v Google Nákupech by neměly chybět u žádného e-shopu. Právě kombinace obrázku, názvu produktu a ceny v případě prodeje konkrétních produktů funguje velmi dobře. Produktové reklamy neboli PLA většinou přinášejí nejvíce transakcí.

Nevíte si rady s reklamou v Google Nákupech? Svěřte své PPC kampaně našemu týmu PPC specialistů. Rádi se postaráme o vaše kampaně od A do Z. Výsledky kampaní pravidelně monitorujeme a na denní bázi se věnujeme optimalizaci.

 

Založíme pro vás (pokud ještě nemáte) účet v Google Ads a provedeme registraci do Google Merchant Center. Tyto účty budou patřit výhradně vám a budete k nim mít přístup kdykoliv.
Zkontrolujeme veškerá potřebná nastavení a vaše kampaně spustíme do 5 pracovních dnů.
V případě, že vám již v účtu nějaké kampaně běží, rádi pro vás zdarma zpracujeme PPC audit.
Kromě kampaní v Google Ads se věnujeme také Skliku, Facebooku a dalším systémům, jako je například Adform.

Máte zájem o PPC reklamu v Google nákupech? Vyplňte stručný formulář a my se vám do 24 hodin sami ozveme

Nezávazná konzultace

Nebo nám rovnou zavolejte 775 646 333

Proč pro PPC reklamu v Google Nákupech zvolit PPC Profits?
Pracujeme s tvrdými daty. Neustále monitorujeme efektivitu jednotlivých kampaní, sestav, reklam, klíčových slov, publik atd. a kampaně optimalizujeme tak, abychom vám přinesli co nejvíce tržeb za co nejnižší investice.
Náš tým PPC specialistů se PPC kampaním věnuje již řadu let a neustále sleduje nejnovější trendy.
Pravidelně posíláme reporty výsledků kampaní a komunikujeme s vámi další postup.
Čerpání vašeho rozpočtu máme 100% pod kontrolou.

Specifika kampaní pro Google Nákupy

Google Nákupy neboli PLA (=Product Listing Ads) se zobrazují uživateli na základě shody mezi vyhledávacím dotazem a informacemi, které jsou obsaženy v XML feedu. Tyto kampaně jsou tedy zobrazované automaticky na základě dat z feedu. Jejich nespornou výhodou je ale fakt, že vynikají vysokou výkonností, relevancí a pokrytím inzerce pro širokou škálu produktů napříč celým e-shopem.

Aby byly kampaně pro Nákupy Google vyladěné do dokonalosti a přinášely vám skutečně maximum, je třeba věnovat jim dostatek času. Nemáte na své kampaně čas nebo dostatek zkušenost? Rádi vám pomůžeme!

Jak postupujeme při nastavení a správě PLA kampaní?

Nejprve vám (pokud ještě nemáte) založíme vlastní Google Ads účet a provedeme registraci do služby Google Merchant Center. Pomůžeme také s ověřením vlastnictví domény.

Zkontrolujeme veškerá potřebná nastavení, případně pro vás nastavíme Google Analytics, a pokud již nic nebrání spuštění kampaní, spustíme je do 5 pracovních dnů.

Neustále pracujeme s daty z kampaní. Monitorujeme efektivitu jednotlivých kampaní i sestav. Pracujeme s rozdělením do více kampaní či sestav, s biddováním u zboží, které funguje atd.

Náš tým specialistů pro vás nasadí nákupní kampaně v Google Ads i na Skliku, dynamické kampaně ve vyhledávání, nativní reklamy, videoreklamy i bannery v obsahové síti.