CTR

5 PPC metrik, které si zaslouží vaši pozornost

Jaký je konečný cíl jakékoli malé PPC kampaně? Samozřejmě, je to dosažení výsledků. Výsledků, které vám ukážou, že veškeré úsilí, které jste vynaložili na budování kampaní, optimalizaci a monitorování PPC reklam, se vyplatilo.
Přečíst článek

Máte vysoké CTR a málo konverzí? Co s tím?

Vysoká návštěvnost nezaručuje vysoký počet konverzí. Pokud je váš konverzní poměr nízký a náklady na PPC reklamu vysoké, může být rentabilita vašeho webu ohrožena. Zlepšete tedy konverzní poměr svého webu a získejte ze své návštěvnosti maximum.
Přečíst článek

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp