PPC systémy bezesporu patří mezi nejpoužívanější nástroje výkonnostního marketingu. Nejrozšířenějším z nich je Google Ads, dále pak Facebook, a v České republice je stále hojně využíván také český Sklik.
PPC je zkratka pro Pay Per Click a znamená, že v daných systémech neplatíte za zobrazení reklamy, ale až za proklik na ni. Velkou výhodou PPC kampaní je fakt, že můžete přímo ovlivnit, jaké informace budou daným uživatelům zobrazeny, na jakou stránku se v rámci reklamy prokliknou, a navíc budete mít své finance stále 100% pod kontrolou. PPC systémy také nabízejí širokou škálu typů reklam, a to jak ve vyhledávací, tak v obsahové síti.
Náš tým zkušených PPC specialistů se vám rád postará o vaše PPC kampaně od A do Z. Neustále sledujeme nejnovější trendy a PPC kampaním i dalším online kanálům se věnujeme již řadu let. Výsledky kampaní pravidelně sledujeme a vyhodnocujeme. Na pravidelné bázi se věnujeme optimalizaci tak, aby vám PPC kampaně přinesly co nejvyšší tržby.
Máte zájem o PPC reklamu? Vyplňte stručný formulář a my se vám do 24 hodin sami ozveme
Nebo nám rovnou zavolejte 775 646 333
Co nabízí jednotlivé PPC systémy?
Google Ads
Google Ads je stále nejrozšířenějším reklamním systémem, který neustále vylepšuje možnosti inzerce. Čím dál více je zde využíváno strojového učení k maximalizaci zisku z kampaní. Google Ads například nabízí možnosti klasických textových inzerátů, které se zobrazují nad organickými výsledky ve vyhledávání na základě shody klíčových slov zadaných vyhledávajícími uživateli do vyhledávače. Pro e-shopy jsou téměř nezbytností produktové kampaně v Google Nákupech (tzv. PLA). Jejich velkou výhodou je fakt, že pokryjí inzerci širokého portfolia celého e-shopu. Uživatelům, kteří si již prohlíželi konkrétní produkty, je možné připomínat se pomocí remarketingu nebo dynamického remarketingu. Pro budování povědomí o značce jsou vhodné bannerové reklamy, kombinované reklamy nebo videoreklamy.
Sklik
Sklik, stejně jako Google, nabízí možnosti textových inzerátů ve výsledcích vyhledávání, kde je možné zvolit si nadpis, cílovou URL i popisky. Na rozdíl od Google Ads zde však chybí široká škála rozšíření, kterou nabízí Google Ads. U kampaní na Skliku není možné zvolit rozšíření o volání, popisky, strukturované úryvky, podstránky atd. I v rámci Skliku je možné zapnout produktové kampaně, které se v tomto případě budou zobrazovat ve výsledcích zboží.cz. Ani zde nechybí možnost inzerce v obsahové síti ve formě bannerů nebo nativních reklam.
Zapomínat bychom neměli ani na Facebook. Uživatelé této sociální sítě na sebe většinou prozradí spoustu informací, se kterými je pak možné v kampaních pracovat. Je zde možné spustit kampaně na návštěvnost webu, propagovat samotné příspěvky na Facebooku, nebo spustit tzv. Lead Ads či produktové kampaně propagující produkty z katalogu.
Nevíte si rady s nastavením PPC kampaní, nebo na ně nemáte dostatek času? Kontaktujte nás. S PPC kampaněmi máme řadu let zkušeností a rádi vám pomůžeme!