PPC reklama – jak na to?

PPC reklama patří mezi nejvýkonnější marketingové kanály. Navíc je velmi dobře měřitelná, nabízí velmi přesné cílení a vaše reklamy (na rozdíl od SEO) mohou vyhledávající uživatelé na internetu vidět téměř okamžitě.

Mezi nejčastěji využívané PPC systémy v ČR patří Google Ads, Facebook a Sklik s tím, že Google Ads a Sklik nabízejí širokou škálu možností včetně textových reklam ve vyhledávání, obsahových reklam, videoreklam i nákupních reklam (kombinace obrázku, názvu a ceny produktu). I Facebook je velmi oblíbenou platformou pro výkonové kampaně, nicméně, čistě textové inzeráty, které by se zobrazovaly na základě klíčových slov, tato platforma neumožňuje. Velkou výhodou Facebooku však je velmi přesné cílení. Na uživatele na Facebooku můžete cílit dle zájmů, věku, pohlaví, vzdělání, a dokonce i oboru zaměstnání.

Jedním z nejvýkonnějších marketingových kanálů je PPC reklama. Jak na to? Pokud si nevíte s nastavením a správou efektivních PPC kampaní rady, naši PPC specialisté se PPC kampaním a výkonové reklamě věnují již od roku 2007 a perfektně znají možnosti a specifika jednotlivých PPC systémů.

 

V případě, že již máte založené účty v jednotlivých systémech, ale se současnými kampaněmi nejste spokojeni, zdarma pro vás provedeme PPC audit.
Pokud ještě vlastní účty v PPC platformách nemáte, založíme vám je a provedeme veškerá potřebná nastavení.
U PPC kampaní neplatíte za zobrazení, ale až za proklik na reklamu.
PPC účty patří pouze vám a máte k nim neomezený přístup.

Máte zájem o PPC reklamu? Vyplňte stručný formulář a my se vám do 24 hodin sami ozveme

Nezávazná konzultace

Nebo nám rovnou zavolejte 775 646 333

Proč pro PPC reklamu zvolit PPC Profits?
Náš tým PPC specialistů se na PPC a výkonové kampaně zaměřuje již řadu let. Na vašich kampaních budou pracovat seniorní specialisté, kteří se vyznají v široké škále specifik různých typů kampaní.
Vaše PPC kampaně připravíme a spustíme během 5 pracovních dnů.
PPC kampaně denně optimalizujeme a pravidelně zasíláme reporty s průběžnými výsledky.
Kromě PPC kampaní pro vás rádi zajistíme tvorbu webu, CRO, zbožové srovnávače, PR, e-mailing, správu sociálních sítí a další.

Jak postupujeme při nastavení a správě PPC kampaní?

Než se pustíme do nastavení a správy PPC kampaní, založíme vám vlastní PPC účet (pokud již PPC účet nemáte). Tento účet bude patřit výhradně vám a budete k němu mít neomezený přístup.

Dále se seznámíme s oblastí vašeho podnikání a společně s vámi stanovíme cíle, kterých by PPC kampaně měly dosahovat. Na základě vstupních informací a stanovených cílů navrhneme efektivní strategii, která povede ke stanoveným výsledkům. Odrazovým můstkem pro efektivní PPC kampaně je také analýza klíčových slov, ze které budeme vycházet při tvorbě textů i volbě klíčových slov do jednotlivých kampaní.

Provedeme také veškerá potřebná propojení a nastavení systémů, abychom mohli kampaně co nejefektivněji sledovat a optimalizovat.

Napíšeme také relevantní texty, které vaše potenciální zákazníky zaujmou. Kampaně nasadíme, budeme denně sledovat a optimalizovat. V rámci optimalizace budeme testovat efektivitu jednotlivých kampaní, klíčových slov i reklamních textů. Budeme také pracovat s cenovými strategiemi tak, abychom snižovali cenu za konverzi.

Co se týče výkonu, je jedním z nejefektivnějších online marketingových kanálů PPC reklama. Jak na to? Pokud si s nastavením a správou PPC kampaní nevíte rady, nebo na ně nemáte dostatek času, svěřte své kampaně našemu týmu specialistů, kteří neustále sledují novinky v dané oblasti a nastavují kampaně dle nejnovějších trendů tak, aby byly co nejefektivnější. V případě potřeby se vám rádi postaráme o online marketing od A do Z. Kromě PPC reklamy se věnujeme také PR, CRO, zbožákům, správě sociálních sítí, PPC reklamě na Facebooku a Instagramu, e-mailingu nebo tvorbě webu.